Gjest Guest_Plaza_* Skrevet 17. juni 2009 Del Skrevet 17. juni 2009 Hei! Strengen som går fra penishodet til forhuden min er veldig stram. Får ikke dradd huden heilt ned når penis ikke er erigrert engang. Jeg har trangforhud også, men har fått salve med legen som jeg smører på. Steroidkrem. Den virker bra. Eneste jeg er redd for nå er den strengen. Har lest at den kan ryke ved heftig sex/runking. Er det noe risiko om jeg bare tar en saks og klipper den selv da? Takker veldig for hjelp! Lenke til kommentar
Inglebert Skrevet 17. juni 2009 Del Skrevet 17. juni 2009 Tror ikke du bör gjöre det. 1 Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 17. juni 2009 Del Skrevet 17. juni 2009 Lol, du må ikke klippe den selv av med saks, hvis du ikke vil ha en grusom opplevelse. Gå til legen hvis det er såpass ønskelig. Lenke til kommentar
2ball_ Skrevet 17. juni 2009 Del Skrevet 17. juni 2009 Lol, du må ikke klippe den selv av med saks, hvis du ikke vil ha en grusom opplevelse. Gå til legen hvis det er såpass ønskelig. enig.. AU! Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 17. juni 2009 Del Skrevet 17. juni 2009 (endret) Auu... Dra til en lege og få det gjort. Endret 17. juni 2009 av Bruktbilen Lenke til kommentar
Gjest Slettet-oVjeg2q2Tk Skrevet 17. juni 2009 Del Skrevet 17. juni 2009 Ikke hør på pinglene over, gjør det du, du vil nok få en bedre opplevelse av din penis i etterkant Lenke til kommentar
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 17. juni 2009 Del Skrevet 17. juni 2009 Du hadde sansyneligvis utsatt deg selv for store blødninger, og smerter. Deretter værk og dritt. Gå til legen og fiks en operasjon, er vell bare et lite ingrep det er snakk om så. Men tar du bort den så er det vell det som er og være omskjært? Eller what? :O Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 17. juni 2009 Del Skrevet 17. juni 2009 Ahhw. Ahwwe. Ta en prat med legen din du. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-oVjeg2q2Tk Skrevet 17. juni 2009 Del Skrevet 17. juni 2009 (endret) Du hadde sansyneligvis utsatt deg selv for store blødninger, og smerter. Deretter værk og dritt. Gå til legen og fiks en operasjon, er vell bare et lite ingrep det er snakk om så. Men tar du bort den så er det vell det som er og være omskjært? Eller what? :O Er man omskjært har man ikke nisselue, her er det bare snakk om å slakke/kutte av stroppen som holder den på plass Endret 17. juni 2009 av Slettet-oVjeg2q2Tk Lenke til kommentar
Arne Skrevet 17. juni 2009 Del Skrevet 17. juni 2009 (endret) Som mann tenker jeg som så at sakser og andre superfarlige verktøy ikke har noe å gjøre innen en radius på to meter fra beltestedet. Å sette seg til med en saks og klippe på tissen blir bare helt gresk for meg. Snakk med en lege du, som alle de andre over meg sier! Endret 17. juni 2009 av Arne Lenke til kommentar
Pherol Skrevet 17. juni 2009 Del Skrevet 17. juni 2009 Neinei, sett i gang å klipp! Husk å ta masse bilder for å legge ut på 4chan! Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 17. juni 2009 Del Skrevet 17. juni 2009 (endret) Tenk hvis kuttet ikke er langt nok så må man enten kutte mer eller så må man starte å rive slik som man gjør med tøy.... AUU! Endret 17. juni 2009 av Bruktbilen Lenke til kommentar
Ducktoy Skrevet 17. juni 2009 Del Skrevet 17. juni 2009 du finner sikkert en sløv avbiter i garasja som funker. nei, som de andre sier, ta turen til legen isteden for å leke doktor på egenhånd - det er en grunn til at det er 7 års utdannelse for å bli en Lenke til kommentar
zpug Skrevet 17. juni 2009 Del Skrevet 17. juni 2009 DO IT FAGGOT! Neida, ring legen din, du:) Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 17. juni 2009 Del Skrevet 17. juni 2009 Er du gal? Vis lillemann litt respekt! Lenke til kommentar
HeatSeeKinG Skrevet 18. juni 2009 Del Skrevet 18. juni 2009 Kort svar: HELL NO Langt svar: Noooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo Henger meg på lege forslaget, ellers kan du jo være "heldig" at skjer naturlig Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 18. juni 2009 Del Skrevet 18. juni 2009 Strengen detter ikke av, den blir bare lengre og mer tøyelig Lenke til kommentar
2ball_ Skrevet 18. juni 2009 Del Skrevet 18. juni 2009 Strengen detter ikke av, den blir bare lengre og mer tøyelig det er av en eller anne grunn flust med folk som ikke vet dette.. Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 19. juni 2009 Del Skrevet 19. juni 2009 Vis den hadde ''fosvunnet'', hvordan skulle Jøden holde seg på plass? Lenke til kommentar
Habitats Skrevet 19. juni 2009 Del Skrevet 19. juni 2009 Fytti helvete, nå fikk jeg vondt inni meg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå