Bandini Skrevet 17. juni 2009 Del Skrevet 17. juni 2009 (endret) Jeg trenger en god bok til ferien. Noen tips? Jeg liker blant annet Fante, Celine, Houellebeq, Kerouack, Roth etc.. Endret 14. juli 2009 av cyclo Emnetittel spesifisert Lenke til kommentar
Jarik Skrevet 17. juni 2009 Del Skrevet 17. juni 2009 Finn en av Hunter S. Thompson. Samme hvilken. Lenke til kommentar
Tumbleweed Skrevet 17. juni 2009 Del Skrevet 17. juni 2009 (endret) Paul Auster - Moon Palace Hvorfor? Fordi jeg fikk den anbefalt av min daværende kjæreste som reiselektyre på min solo-tur, og fordi det er en knakende god bok. Edit: og fordi jeg ser av preferansene dine at du kan komme til å like den. Endret 17. juni 2009 av Tumbleweed Lenke til kommentar
Bandini Skrevet 20. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 20. juni 2009 Takk for tips. Noen som har lest Molloy av Becket? Kan det være noe? Lenke til kommentar
Thrinduil Skrevet 29. juni 2009 Del Skrevet 29. juni 2009 Har ikke lest noe av de forfatterne du nevnte, men når jeg var på ferie i forfjor så satt jeg og koste meg med "Sirkelens Ende" av Tom Egeland. Den er til å annbefale hvis du er interessert i krim. Lenke til kommentar
Brillefin Skrevet 11. juli 2009 Del Skrevet 11. juli 2009 Finn en av Hunter S. Thompson. Samme hvilken. Nesten. Rum Diary er riktig svar. Veldig Hemingwayesque, men noe mer lettbeint, og dermed optimal som feriebok. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå