EinarEriksen Skrevet 17. juni 2009 Del Skrevet 17. juni 2009 Jét skal være smartere enn en smarttelefon, og skal danke ut "en viss telefon". Kan det være noe i det Samsung sier? Les mer Lenke til kommentar
Rexxars Skrevet 17. juni 2009 Del Skrevet 17. juni 2009 Virker som en kul telefon, men jeg skulle gjerne ha sett den med Android. Jaja. Spennende å se hvordan Galaxy blir i forhold. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+asdfasdf Skrevet 17. juni 2009 Del Skrevet 17. juni 2009 ja. Når kjem android samsung moben? Lenke til kommentar
1npu7 Skrevet 17. juni 2009 Del Skrevet 17. juni 2009 (endret) Ser helt lik ut som Omnia 2 http://www.amobil.no/artikler/se_samsungs_...-modeller/70349 Er det samme telefon? Endret 17. juni 2009 av F3X Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 17. juni 2009 Del Skrevet 17. juni 2009 Samsung kunne virkelig spart seg for den tåpelige fonten. Jævlig slitsom å lese. Lenke til kommentar
Simonfur Skrevet 17. juni 2009 Del Skrevet 17. juni 2009 hmm, kopiering av LG Arena sitt grensesnitt? MInner littegrann...med kube og menyikoner....hmmm, minner noe jævlig! Lenke til kommentar
secondarykid Skrevet 17. juni 2009 Del Skrevet 17. juni 2009 Har ikke lest noe om en andre hovedprosessor. Har dere tall på hvor rask denne er? secondarykid Lenke til kommentar
Gjest Slettet-b5747 Skrevet 17. juni 2009 Del Skrevet 17. juni 2009 Hva POKKER gjør Comic Sans MS på telefonen? Anyways: SINNSYKT lovende konsept, noe som fort kan bli farlig for Omnia HD, Iphone 3G S (i en viss grad i alle fall) og Android-telefoner Lenke til kommentar
karl-wilhelm Skrevet 17. juni 2009 Del Skrevet 17. juni 2009 Entusiasmen min er ikke blitt mindre siden jeg postet i de andre artiklene, gleder meg virkelig til å prøve denne! Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 18. juni 2009 Del Skrevet 18. juni 2009 Hva POKKER gjør Comic Sans MS på telefonen? ?? Comic Sans ville virket straight i forhold til den fonten Samsung har valgt ... Lenke til kommentar
stutbokk Skrevet 19. juni 2009 Del Skrevet 19. juni 2009 Synes det er dårlig at den ikke har capacitive skjerm.. ikke Omnia 2 eller Jet Liker mye mere den capacitive skjermen! Galaxy eller Omnia HD ligger bra ann.. Galaxy tar syke bra bilder, bedre enn Satio synes jeg ( av de bildene jeg har funnet så langt) bare håper Galaxy kommer snart!! Android lover bra Lenke til kommentar
tore_v1 Skrevet 23. juni 2009 Del Skrevet 23. juni 2009 Greit nok - Comic Sans er kanskje ikke min favoritt font, men det kan nok endres på, håper jeg.. Ser ut som dette kan bli min nye telefon, budsjettet mitt er 5k, og denne sklir rett inn under grensen Lenke til kommentar
Gjest Slettet-b5747 Skrevet 28. juni 2009 Del Skrevet 28. juni 2009 Hva POKKER gjør Comic Sans MS på telefonen? ?? Comic Sans ville virket straight i forhold til den fonten Samsung har valgt ... Om du tar en titt på bildene av telefonen, for så å se på forumposten min nok en gang, så får du kanskje med deg at jeg mente at fonten på Samsung-telefonen lignet gruverdig mye på Comic Sans MS Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 28. juni 2009 Del Skrevet 28. juni 2009 Alle andre bilder og videoer jeg har sett bruker en annen font, så dette er ikke noe å bekymre seg over. Samsung har siden tidenes morgen har hatt muligheten til å bytte font på de fleste telefonene deres. Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 29. juni 2009 Del Skrevet 29. juni 2009 Om du tar en titt på bildene av telefonen, for så å se på forumposten min nok en gang, så får du kanskje med deg at jeg mente at fonten på Samsung-telefonen lignet gruverdig mye på Comic Sans MS Ja, jeg skjønte det, men den fonten som er avbildet er så jævlig at selv Comic Sans ville virket brukbart i forhold. Lenke til kommentar
MiniC Skrevet 22. juli 2009 Del Skrevet 22. juli 2009 Er det lenge til det blir en ordentlig test av denne telefonen? Lurer viiirkeeeeliiig på å kjøpe den.. Jeg har behov for ny mobil NÅ, og vil gjerne lese en ordentlig test først:P Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg