fugletiteren Skrevet 17. juni 2009 Del Skrevet 17. juni 2009 ødelgger jeg spillet om jeg bruker koder? eller har ikke det noe å si. jeg spiller på ps3.. Lenke til kommentar
iNeo Skrevet 17. juni 2009 Del Skrevet 17. juni 2009 Ta kopi av savegame ditt, så cheater du på den ene, når du er ferdig sletter du den du har cheata på og laste inn den andre som er clean. Lenke til kommentar
fugletiteren Skrevet 17. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 17. juni 2009 Ta kopi av savegame ditt, så cheater du på den ene, når du er ferdig sletter du den du har cheata på og laste inn den andre som er clean. kan jeg lage en ny save. og ikke slette den uten og kopiere. og blir trophyne borte? Lenke til kommentar
iNeo Skrevet 20. juni 2009 Del Skrevet 20. juni 2009 Noen Trophys blir blokkert når du bruker visse koder. Det står sikkert i manualen på spillet. Lenke til kommentar
fugletiteren Skrevet 20. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 20. juni 2009 Noen Trophys blir blokkert når du bruker visse koder. Det står sikkert i manualen på spillet. vis jeg lager en ny bruker på ps3 og bruker den bare til koder. vil da trophyne på min "ordentlige" konto deaktiveres? jeg vil være på den sikkre siden. derfor jeg spørr.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå