Faktum1 Skrevet 17. juni 2009 Del Skrevet 17. juni 2009 På min HP Compaq 6715b er 3 av 4 USB utganger ødelagt:/. Skal kjøpe meg ny pc om et par måneder, men trenger en midlertidig løsning pga trenger en til trådløst nett utgang og en utgang til datamusa. Lenke til kommentar
Eplehode Skrevet 17. juni 2009 Del Skrevet 17. juni 2009 (endret) Du kan jo kjøpe en usb splitter eller hva det heter... Putter den i USB.en og vips har du fire nye=) Link her: http://www.biltema.no/products/product.asp?iItemId=92236 Endret 17. juni 2009 av Mountain dew Lenke til kommentar
Faktum1 Skrevet 17. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 17. juni 2009 Du kan jo kjøpe en usb splitter eller hva det heter... Putter den i USB.en og vips har du fire nye=) Link her: http://www.biltema.no/products/product.asp?iItemId=92236 Kjekk den der;D Men blir det ikke svakere signal da? Siden du splitter den opp. Lenke til kommentar
cruzader Skrevet 18. juni 2009 Del Skrevet 18. juni 2009 (endret) hvor gammel er maskinen da? med mindre du har fysisk ødelagt usb portene høres jo det ut som er problem med hovedkortet som burde være garantisak. forøvrig så er datasignalet ikke noe problem med usb-hub men den klarer ikke dra så ekstremt mye strøm gjennom en plugg så du kan ikke bruke flere enheter som suger litt strøm som f.eks eksterne disker uten egen strømledning. Endret 18. juni 2009 av cruzader Lenke til kommentar
Faktum1 Skrevet 8. august 2009 Forfatter Del Skrevet 8. august 2009 hvor gammel er maskinen da? med mindre du har fysisk ødelagt usb portene høres jo det ut som er problem med hovedkortet som burde være garantisak. forøvrig så er datasignalet ikke noe problem med usb-hub men den klarer ikke dra så ekstremt mye strøm gjennom en plugg så du kan ikke bruke flere enheter som suger litt strøm som f.eks eksterne disker uten egen strømledning. Kan man f.eks bruke både en både datamusa og ipod koblinga sammen? Uten at det går tregere? Lenke til kommentar
TMB Skrevet 8. august 2009 Del Skrevet 8. august 2009 Kan man f.eks bruke både en både datamusa og ipod koblinga sammen? Uten at det går tregere? Ja. Lenke til kommentar
Faktum1 Skrevet 9. august 2009 Forfatter Del Skrevet 9. august 2009 Noen fler steder jeg kan kjøpe den utenom Biltema? Lenke til kommentar
CorporalClegg Skrevet 9. august 2009 Del Skrevet 9. august 2009 Elkjøp, Elektro osv. Alle elektronikkforettninger bør ha det Lenke til kommentar
TMB Skrevet 9. august 2009 Del Skrevet 9. august 2009 (endret) Clas Ohlson, Jula Endret 9. august 2009 av timb Lenke til kommentar
Faktum1 Skrevet 13. august 2009 Forfatter Del Skrevet 13. august 2009 Noe sted på nettet jeg kan kjøpe det? Lenke til kommentar
TMB Skrevet 13. august 2009 Del Skrevet 13. august 2009 Noe sted på nettet jeg kan kjøpe det? DealExtreme.com Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 13. august 2009 Del Skrevet 13. august 2009 å linke til dealextreme når trådstarter er ute etter en hurtig nødløsning blir for dumt. Samtlige store norske databutikker på nett har slikt, prisen er ikke så ille og frakten tar 1-5 dager istedet for dealextreme sin 7-21 dager. Lenke til kommentar
Eplehode Skrevet 14. august 2009 Del Skrevet 14. august 2009 Noe sted på nettet jeg kan kjøpe det? Du trenger vel ikke ¨å stresse med dette nå? det er jo gått ett par måneder siden du startet denne tråden og da skulle du jo ha ny PC=) Lenke til kommentar
Faktum1 Skrevet 15. august 2009 Forfatter Del Skrevet 15. august 2009 Noe sted på nettet jeg kan kjøpe det? Du trenger vel ikke ¨å stresse med dette nå? det er jo gått ett par måneder siden du startet denne tråden og da skulle du jo ha ny PC=) hehe den neste lønninga kommer 15 september så må nok vente litt.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå