Groening Skrevet 17. juni 2009 Del Skrevet 17. juni 2009 Fått bekreftet at jeg har sommerjobb i dag, begynner på mandag. Er 3D animatør for et firma som heter Parker (samme firma som lagde animatronicen til Jurassic Park (!)). Blir konge, min første "skikkelige" jobb faktisk. Lenke til kommentar
Te'om Skrevet 17. juni 2009 Del Skrevet 17. juni 2009 Wow heftig, gratulerer! Sikkert helt greit å ha på CV'en Jeg håper du lærer mye! Lenke til kommentar
Groening Skrevet 17. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 17. juni 2009 Takk takk. Tror jeg kommer til å lære en del nytt, første gang jeg jobber med 3D med et mål. Har bare gjort ting for meg selv før med "no deadline". Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 17. juni 2009 Del Skrevet 17. juni 2009 Så det er snakk om å faktisk gjøre samme jobben som de gjør, ikke koste gulvet og lage kaffe? Lenke til kommentar
Groening Skrevet 17. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 17. juni 2009 (endret) Skal lage en 3D animasjon som skal vise kundene hvordan de gjør det de gjør. EDIT: Men så må det sies at det er et stort firma, og det er ikke den avdelingen jeg jobber på som jobbet med Jurassic Park (). De holder på med undervannsfotografering og lignende. Endret 17. juni 2009 av Groening Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå