Martin HaTh Skrevet 17. juni 2009 Del Skrevet 17. juni 2009 Hallo. Jeg og en kompis har til felles at vi liker spillet "Plants vs. Zombies", og da spesielt "Dancing Zombie" - og musikken som kommer når han danser. Da fikk jeg ideen å prøve å finne lydfilen, og kanskje bruke den som ringetone eller noe Jeg fant lyden, men uansett hva jeg gjør vill hverken VLC eller Windows Media Player spille filen. Er det en sperre av noe slag på filen, eller er det noe annet feil? Link til fil (som jeg tror er den riktige...) Lenke til kommentar
Kuli93 Skrevet 17. juni 2009 Del Skrevet 17. juni 2009 kjørte den en gang i Audiacity ^^, Link Lenke til kommentar
Martin HaTh Skrevet 17. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 17. juni 2009 Ja, det funket, men kvaliteten ble jo helt forferdelig Lenke til kommentar
Kuli93 Skrevet 17. juni 2009 Del Skrevet 17. juni 2009 det har jeg ikke nekta for Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 17. juni 2009 Del Skrevet 17. juni 2009 Husk å være nøye med å plassere innlegg og tråder i korrekt kategori. Spør en moderator om du er i tvil. Denne tråden var feilpostet og er blitt flyttet til korrekt eller mer passende kategori. Eventuelle reaksjoner på moderering skal gjøres via "Personlig Melding". Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå