Droideka Skrevet 7. mai 2003 Del Skrevet 7. mai 2003 På min nyleg installerte XPpro har eg følgjande problem : Nesten kvar gong eg hiv i ein cd i ein av mine 2 CD-ROMar restartar han etter eit par minutts normal køyring/installering etc. Heilt utan vidare, som om eg skulle ha trykka på restartknappen. Lånte ein annan CD-ROM, og samme problemet oppstod... Nokon som kan hjelpa? På førehand takk ---------------------- Abit KT7A-RAID Hovudkort AMD Athlon/T-Bird 800MHz Western Digital 80GB 8mbC 7200rpm Creative DVD IDE 12x/40x Creative IDE CD-RW 8x/4x/32x 2 x "128mb Mosel SDRAM PC133" MSI StarForce8815 Geforce 2 GTS 32MB m.a.o. 2 år gml. super pc :wink: Lenke til kommentar
CerveZa_ Skrevet 7. mai 2003 Del Skrevet 7. mai 2003 Kan du ha for liten PSU? Hvor mange watt kan PSU'en din levere? Hvilken prosessor har du? Hvor mange harddisker og CD/DVD/brennere har du? Har du mange vifter rundt forbi? Hvilket skjermkort har du? Lenke til kommentar
Droideka Skrevet 7. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 7. mai 2003 235Watt power 2x CPU vifte 1x 120mm resten står i posten.... Lenke til kommentar
CerveZa_ Skrevet 7. mai 2003 Del Skrevet 7. mai 2003 Jeg ville ha testa en annen strømforsyning hvis du har muligheten Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå