tom waits for alice Skrevet 17. juni 2009 Del Skrevet 17. juni 2009 Jeg har et prosjekt hvor vi har kildefilene i et Subversion repositiory. Vi har eksperimentert med RapidSVN og Tortoise som klienter på Windows. Men nå som jeg har byttet til Mac må jeg finne en passende klient for OSX. Jeg tenkte umiddelbart på RapidSVN, siden den finnes for OSX også, men jeg får den ikke til å starte. Litt rask googling bekrefter at andre har samme problemet. En post på et annet forum sa at eldre versjoner virker, men det høres jo ikke noe særlig ut. Så spørsmålet er: Hva kan folk anbefale? Jeg så at det finnes Tortoise-lignende løsninger, altså som integreres direkte i Finder, men vil helst ikke eksperimentere med ting som kan rote til den fine nye maskinen min. Geir Lenke til kommentar
Trynemjoel Skrevet 17. juni 2009 Del Skrevet 17. juni 2009 (endret) En stilren Subversionklient for Mac er Versions Et alternativ til Subversion er jo Git, som virker å være et veldig godt, dog forskjellig verktøy for å jobbe mot samme mål, men det er til nå veldig terminalbasert. Får håpe gutta bak Versions vil lage et lignende program for Git også i fremtiden. Endret 17. juni 2009 av Trynemjoel Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 17. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 17. juni 2009 Ja, den dukket opp på topp på Google. Har du prøvet den selv? Geir Lenke til kommentar
Trynemjoel Skrevet 17. juni 2009 Del Skrevet 17. juni 2009 Har prøvd den ut ja, men ikke i særlig grad da jeg ikke har stort behov for Subversion lenger. Men det virket for meg som et stabilt og fornøyelig program. Det er en prøveperiode vil jeg tro om du skulle trenge det, jeg gikk til mer tvilsomme kilder for min utgave. Lenke til kommentar
Trynemjoel Skrevet 17. juni 2009 Del Skrevet 17. juni 2009 Alternativer til Versions finner du også noen av her: http://alternativeto.net/desktop/versions/ Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 17. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 17. juni 2009 Har lastet ned demo av Versions nå, så får vi se. Takk for tipset. Geir Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 18. juni 2009 Del Skrevet 18. juni 2009 Jeg kan helt klart anbefale Versions! Jeg brukte det i to dager, og slo til og kjøpte det. Jeg liker måten de har satt opp repositories og bookmarks på, og hele programmet ser veldig bra ut, med fine ikoner. Anbefales virkelig! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå