Insomniac Skrevet 7. mai 2003 Del Skrevet 7. mai 2003 Skjønner ingenting, alt har funket fint i et halvt år nå. Inntil her om dagen. Plutselig begynte lyden i counter-strike å skurre fælt på venstre side, i windows funket mp3 avspilling og alt fint. Men når man spilte CS, skurret det i høyre høyttaler på mp3 filen i bakgrunnen og! Nå funker plutselig ingenting. Har reformattert et utall ganger. Bruker Creative MeagWorks 550W 5.1, men har prøvd å koble headsettet direktet på utgangen. Er skikkelig frustrert, får ikke spilt av musikk eller brukt lyd i spill Kan noen gi råd? Lenke til kommentar
ChalStye Skrevet 7. mai 2003 Del Skrevet 7. mai 2003 sikker på at du har lagt inn alle driverene? prøvd å deaktivere onboard lydkort hvis det er et? Lenke til kommentar
Insomniac Skrevet 8. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2003 Det er et onboard lydkort, som sagt nFORCE APU. Jeg har installert driverpakken til brikkesettet, samme prosedyre jeg brukte sist gang jeg fikk det til å virke. Begynner å bli desp på å høre musikk nå Lenke til kommentar
ChalStye Skrevet 9. mai 2003 Del Skrevet 9. mai 2003 gå inn i biosen og disable onboard lydkortet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå