Gå til innhold

[Løst]Ser etter 13", tynn, stilig notebook, fleksibel paa pris

Anbefalte innlegg

Hei

Jeg ser etter ny notebook til kjaeresten min. Hun bruker den til meget lette oppgaver, kommer ikke til aa gaa utover surfing og musikk. Kanskje film en gang i blant, men ikke koblet opp til tv.

Det som er veldig viktig med denne nye notebooken er stil og tykkelse. Hun *elsker* macbook air (men det gjor ikke lommeboka mi :p). Saa jeg ser etter alternativer. Har funnet Msi x340 paa komplett, men den har saa-som-saa batteritid ifolge tester jeg har funnet paa nettet.

Noen som har noen bedre\andre forslag?

Er fullt klar over at dette ikke er notebooker som gir mye for pengene, men om det ikke gikk klart frem, er dette heller ikke viktig :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Om hun har lyst på en Mac hvorfor ikke bare kjøpe minste MacBook el. MacBook Pro'en, koster 3-4 lapper mindre enn MacBook Air og er ikke så mye tykkere og en har noe som har muligheter til å bli brukt til litt mer enn hva Air'en kan.

Ser minste MacBook en ligger på ca. 9 og pro'en på 10.5 så ikke så veldig ille.

Lenke til kommentar
Om hun har lyst på en Mac hvorfor ikke bare kjøpe minste MacBook el. MacBook Pro'en, koster 3-4 lapper mindre enn MacBook Air og er ikke så mye tykkere og en har noe som har muligheter til å bli brukt til litt mer enn hva Air'en kan.

Ser minste MacBook en ligger på ca. 9 og pro'en på 10.5 så ikke så veldig ille.

Ser ut som om det er akkurat det det blir :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...