creative17 Skrevet 17. juni 2009 Del Skrevet 17. juni 2009 Vet det ikke helt sikkert ennå, men er så å si "garantert" at jeg stryker i matte S2. (ikke spør hvorfor og hvordan) hva skjer med vitnemålet og studiekompetansen o.l. da? skal ikke studere med en gang til høsten så har ikke søkt til samordna opptak. kan jeg ta opp s2 matte som privatist til høsten, eller blir det automatisk sekundær vitnemål da? takker for svar og eventuelle linker som også kan gi svar. På forhånd takk! Lenke til kommentar
Tesso Skrevet 17. juni 2009 Del Skrevet 17. juni 2009 (endret) For det første. Kva er s2? Me har kunnskapsløftet med P og T matte fyrste året og så kan ein velge R matte seinare. Og ja du må ta oppigjen matte til neste år for å få vitnemål som duger. Du kan gå opp som privatist der du berre tar eksamen og les sjølv, eller du kan ta oppigjen faget og gå i timene. Og ja det så lenge du stryker på noko i vår har du allereie ikkje mista moglegheita di til eit primærvitnemål. Du får uansett sekundær vitnemål. Eg trur du bør kontakta skulen din så fort du får vete at du får stryk og sjå kva dei kan ordne til deg. Ja du kan ta privatist til hausten. (Reglane er at det du gjennomføre på 3 år = primærvitnemål. Det er umulig for deg å ta matte oppigjen på 3 år sidan du har allereie gått 3 år, ergo = sekundærvitnemål) (Edit= Viss du har tatt for mange programfag og s2 er eit programfag og du utan det har to fag innan same programområde over 2 år kan du sjå bort i frå dette) Endret 17. juni 2009 av Tesso Lenke til kommentar
NoTrace Skrevet 17. juni 2009 Del Skrevet 17. juni 2009 (endret) S (samfunnsfaglig) er den lette versjonen i motsetning til R (realfaglig). P -> S T -> R/S Du må ta faget opp igjen for å få studiekompetanse. Endret 17. juni 2009 av Eksentron Lenke til kommentar
fredrikba Skrevet 17. juni 2009 Del Skrevet 17. juni 2009 S2 er det som tidligere het 3MZ, en samfunnsfaglig form for matte Lenke til kommentar
creative17 Skrevet 17. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 17. juni 2009 Rimelig bekymra nå pga. lite informasjon tydeligvis, men er dette krise? er det 3 år på VGS rett i dass? Lenke til kommentar
NoTrace Skrevet 17. juni 2009 Del Skrevet 17. juni 2009 Nei, er ikke krise, bare til å ta opp faget igjen... Lenke til kommentar
creative17 Skrevet 17. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 17. juni 2009 Men tenker på når jeg eventuelt skal inn på studier til nest år (2010). Må jeg gi opp førstevalgene mine pga dette f. eks? Lenke til kommentar
Tesso Skrevet 17. juni 2009 Del Skrevet 17. juni 2009 At du stryker i dette faget betyr at du får sekundærvitnemål(viss du tar faget omigjen noko du må for å få vitnemål) så er det mange plassar vansklegare å kome inn på sekundærvitnemål fordi då kan du bruke ekstra tid på å forbetre karakterane dine ha alderspoeng/ungerpoeng osv. Så du må ikkje gje opp fyrstevala dine, du må berre jobbe litt endå eit år viss du har lyst å nå dei. I katalogane kan du sjå dei forskjellege poengsummane som krevst for å kome inn på primærvitnemålkvoten og sekundærvitnemålkvoten og utifrå det kan du sjå kor mykje ekstra du ev. må arbeide for å nå målet ditt. Du må ikkje gje opp nokon ting. Kjem heilt ann på kva studier og karakterane dine utifrå inntaksgrensene der. Lenke til kommentar
Mandibula Skrevet 17. juni 2009 Del Skrevet 17. juni 2009 For det første. Kva er s2? Me har kunnskapsløftet med P og T matte fyrste året og så kan ein velge R matte seinare. Og ja du må ta oppigjen matte til neste år for å få vitnemål som duger. Du kan gå opp som privatist der du berre tar eksamen og les sjølv, eller du kan ta oppigjen faget og gå i timene. Og ja det så lenge du stryker på noko i vår har du allereie ikkje mista moglegheita di til eit primærvitnemål. Du får uansett sekundær vitnemål. Tullprat! Hvorfor svarer du når du tydeligvis ikke har peiling? I Kunnskapsløftet er også Matematikk S2 et fag, ikke bare T/P/R. Dersom man stryker på eksamen i et fag i kunnskapsløftet, så får man muligheten til å ta ny eksamen ved første anledning (til høsten), og likevel få primær/førstegangsvitnemål. Jeg er usikker på hva som skjer når det er standpunkt det er snakk om. Anbefaler deg å ta kontakt med skolen din, så kan du sikkert snakke med en rådgiver eller noen andre som har sikre kunnskaper om dette. Lykke til! Lenke til kommentar
creative17 Skrevet 17. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 17. juni 2009 Ein elev som får karakteren 1 i standpunktkarakter i eit fag, har rett til særskild eksamen i faget dersom han eller ho ikkje er trekt ut til eksamen i faget, eller det gjeld eit fag der det ikkje blir halde eksamen ordinært. Utdanningsdirektoratet vil presisere at dette gjelder alle fag i videregående opplæring der eleven har fått standpunktkarakteren 1 som sluttvurdering, jf. forskriftens § 4-3g, og der standpunktkarakteren skal føres på et vitnemål, jf. forskriftens § 4-34 Ble ikke trukket opp til eksamen i matte s2... Lenke til kommentar
Tesso Skrevet 17. juni 2009 Del Skrevet 17. juni 2009 For det første. Kva er s2? Me har kunnskapsløftet med P og T matte fyrste året og så kan ein velge R matte seinare. Og ja du må ta oppigjen matte til neste år for å få vitnemål som duger. Du kan gå opp som privatist der du berre tar eksamen og les sjølv, eller du kan ta oppigjen faget og gå i timene. Og ja det så lenge du stryker på noko i vår har du allereie ikkje mista moglegheita di til eit primærvitnemål. Du får uansett sekundær vitnemål. Tullprat! Hvorfor svarer du når du tydeligvis ikke har peiling? I Kunnskapsløftet er også Matematikk S2 et fag, ikke bare T/P/R. Dersom man stryker på eksamen i et fag i kunnskapsløftet, så får man muligheten til å ta ny eksamen ved første anledning (til høsten), og likevel få primær/førstegangsvitnemål. Jeg er usikker på hva som skjer når det er standpunkt det er snakk om. Anbefaler deg å ta kontakt med skolen din, så kan du sikkert snakke med en rådgiver eller noen andre som har sikre kunnskaper om dette. Lykke til! Våre rådgjevarar har sagt at alt du IKKJE tek på dei tre åra, som viss han tek det opp til hausten, er sekundærvitnemål. Ikkje kall snakke mitt tullprat og sei eg ikkje har peiling, eg referer til den informasjonen skulen har gåve alle oss elevar. Du kan sei at du trur det er feil, men ikkje provoser når heller ikkje du veit kva du snakkar om berre fordi eg ikkje har hørt om S2 betyr det ikkje at eg ikkje veit noko om karaktersystemet, såvidt eg veit er det vell ikkje eigne reglar for vitnemål i akkuratt dette faget. . Han får da ikkje! Sånn er da rektor, nest-rektor og lærarar seier til oss. Trur heller på informasjonen deira enn din. Unnskuld. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå