Hypsilofodonten Skrevet 7. mai 2003 Del Skrevet 7. mai 2003 Hmm denne er sikkert i feil kat. men fant ikke helt en passende.. jeg har domene fra servetheworld.net (anbefalse på det sterkeste) Lurer da på om det går an og sette opp en mirc bot fra det domenet ... noen som har peil? Lenke til kommentar
abcd423417984 Skrevet 7. mai 2003 Del Skrevet 7. mai 2003 er nok desverre feilposting ja. over til spørsmålet: For det første heter det IRC bot, men det er en helt annen historie. Jeg leste fort over siden til servetheworld og der sto det ingenting om at de tillater den slags prosesser. Det er snakk om webpakker, og står lite om shell i det hele tatt. Jeg tror jeg trygt kan si at dette ikke er lov da dette ikker spesifisert på siden dems. Lenke til kommentar
BeCo Skrevet 8. mai 2003 Del Skrevet 8. mai 2003 erm.. for det første ville jeg ikke anbefalt å satt opp en "IRC bot" Det du heller burde gjordt var å kjøpt et shell og lagt opp en eggdrop. Anbefaler dette på det beste. Men hvis du trenger en bot, kan du egentlig bare kontakte meg på undernet, efnet eller netgamers :wink: Så kan du få låne min... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå