Vanzyman Skrevet 17. juni 2009 Del Skrevet 17. juni 2009 Hei.. Jeg lurte på om det er mulighet for å komme inn på treningssentre som f.eks. Nautilus selv om jeg er 15år? Har sett noe om at man kan det hvis man har med foreldre når man registrerer seg? Lenke til kommentar
NoTrace Skrevet 17. juni 2009 Del Skrevet 17. juni 2009 Ja, skal gå greit det. Ble selv medlem hos Arena treningssenter når jeg var 15. Men tror du må ha trent en del i forkant (f.eks. spilt aktivt fotball), var i alle fall det dem sa til meg. Elixia praktisierer også det samme. Lenke til kommentar
Vanzyman Skrevet 17. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 17. juni 2009 (endret) Jeg trener vekter hjemme ( manualer ) og har gått ett år på fotball.. Så burde vel gå bra ; ) Men skal jeg ha med faren min og slikt når jeg registrerer meg? Endret 17. juni 2009 av Vanzyman Lenke til kommentar
Kenneth199 Skrevet 18. juni 2009 Del Skrevet 18. juni 2009 Mest sannsynlig så må du ha med faren din når du skal registrere deg. Lenke til kommentar
DaddyYankee Skrevet 15. juli 2009 Del Skrevet 15. juli 2009 Hvordan gikk det med deg?.. Jeg tok med faren min, er 15 år. Fikk ikke registrert meg! De sa jeg må komme tilbake når jeg er 16 år! Lenke til kommentar
mollasund Skrevet 16. juli 2009 Del Skrevet 16. juli 2009 Spørs hvilke regler treningsstudioet har. Pulz i Stavanger har 15 års aldersgrense Lenke til kommentar
DaddyYankee Skrevet 18. juli 2009 Del Skrevet 18. juli 2009 Spørs hvilke regler treningsstudioet har. Pulz i Stavanger har 15 års aldersgrense Alle Natulius har samme regler! Lenke til kommentar
Vanzyman Skrevet 20. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 20. juli 2009 (endret) Hm, har ikke vært å prøvd ennå jeg nei... Men virker som det ikke går da:/ Men spør de om alder og sånt når man kommer da? Ser jo en god del eldre ut en hva jeg er jeg ihvertfall Virker jo som at de store " kjedene " eller hva man skal kalle det ala SATS og Nautilus og slikt er mer strengere på alder enn de mindre treningsstudioene da.. Har selv en kompis på min alder som trener på " better body " Endret 20. juli 2009 av Vanzyman Lenke til kommentar
MST Skrevet 30. juli 2009 Del Skrevet 30. juli 2009 Har nå spurt nautilus, fitnessexpress,sats,better bodies og sats uten hell. Noen som vet om noe treningssenter i oslo hvor man får trent når man er 15 år?? Lenke til kommentar
MST Skrevet 2. august 2009 Del Skrevet 2. august 2009 Da har jeg funnet ett treningsstudio i Karl Johan som vil la meg trene hvis jeg tar med foreldre når jeg skal registrere meg Lenke til kommentar
DaddyYankee Skrevet 3. august 2009 Del Skrevet 3. august 2009 Da har jeg funnet ett treningsstudio i Karl Johan som vil la meg trene hvis jeg tar med foreldre når jeg skal registrere meg og treningssentre heter? Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 3. august 2009 Del Skrevet 3. august 2009 Der jeg trener er det satt en 13 års aldersgrense. Da lager de et treningsopplegg og er flinke til å lære bort teknikk og litt teori på veien! Det er helt ok å starte så tidlig, bare man husker på å moderere seg. Utholden muskeltrening for å forberede kroppen på hardere trening senere! Lenke til kommentar
MST Skrevet 3. august 2009 Del Skrevet 3. august 2009 Da har jeg funnet ett treningsstudio i Karl Johan som vil la meg trene hvis jeg tar med foreldre når jeg skal registrere meg og treningssentre heter? Fitness24 Hvis noen skulle være interisert i å være " treningsparter " med meg så er det bare og ta kontakt. Virker ikke som noen av kompisene mine har lyst til å starte på noe styrke i byen Lenke til kommentar
DaddyYankee Skrevet 3. august 2009 Del Skrevet 3. august 2009 Da har jeg funnet ett treningsstudio i Karl Johan som vil la meg trene hvis jeg tar med foreldre når jeg skal registrere meg og treningssentre heter? Fitness24 Hvis noen skulle være interisert i å være " treningsparter " med meg så er det bare og ta kontakt. Virker ikke som noen av kompisene mine har lyst til å starte på noe styrke i byen Im joining.. send meg pm med msn Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå