VD Skrevet 17. juni 2009 Del Skrevet 17. juni 2009 (endret) Hei kan noen se hva jeg gjør galt her? Får feilmeldingen: Parse error: syntax error, unexpected T_ENCAPSED_AND_WHITESPACE, expecting T_STRING or T_VARIABLE or T_NUM_STRING in /var/www/renting/rent.php on line 25 kodelinjen som jeg har problemer med ser slik ut: echo "<tr><td> <form action=\"editer.php\" method=\"post\"><input value=\"$rad['utlaant']\"type=\"submit\"</td><td>".$rad['hvem']."</td></td>".$rad['hva']."</td><td>".$rad['levert']."</td><td>".$rad['dato']."</td></tr>"; Noen som klarer å se hvor jeg har glemt ett " her om det er det som er feil? Endret 17. juni 2009 av VD Lenke til kommentar
[kami] Skrevet 17. juni 2009 Del Skrevet 17. juni 2009 value=\"$rad['utlaant']\" bytt ut med value=\"". $rad['utlaant'] . "\".. Lenke til kommentar
Epower Skrevet 17. juni 2009 Del Skrevet 17. juni 2009 Det er uansett en dårlig ide å bruke " hvis du har mange " i stringen. Da skal du heller bruke ' echo '<tr><td> <form action="editer.php" method="post"><input value="'.$rad['utlaant'].'"type="submit"></td><td>'.$rad['hvem'].'</td></td>'.$rad['hva'].'</td><td>'.$rad['levert'].'</td><td>'.$rad['dato'].'</td></tr>'; Eller heredoc echo <<<HTML <tr><td> <form action="editer.php" method="post"><input value="{$rad['utlaant']}"type="submit"></td><td>{$rad['hvem']}</td></td>{$rad['hva']}</td><td>{$rad['levert']}</td><td>{$rad['dato']}</td></tr> HTML; Lenke til kommentar
VD Skrevet 17. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 17. juni 2009 value=\"$rad['utlaant']\" bytt ut med value=\"". $rad['utlaant'] . "\".. Tusen takk. Dette gjorde susen. Av og til blir man litt blind =) Lenke til kommentar
Wackamole Skrevet 18. juni 2009 Del Skrevet 18. juni 2009 Uansett så ville jeg ha skrevet om og brukt metoden til Epower som er mye bedre og se på, og feilsøke i. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå