Gå til innhold

BK: Patruljerende liljebille

Anbefalte innlegg

Liljebiller har en fin rødfarge, bare synd de legger egg som produserer larver som spiser opp for eksempel vår keiserkrone.... Modellen omkom i en tragisk ulykke like etter at bildet ble tatt.

Har forsøkt å tenke mer på utsnitt og komposisjon enn tidligere her. Hva synes dere ?

post-68278-1245244406_thumb.jpg

Edit: Ny, lysere versjon:

post-68278-1245265932_thumb.jpg

Maksimal Crop:

post-68278-1245325258_thumb.jpg

Endret av McCabre
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
ser ut som han sitter å driter hahaha, sykt bra.

men alt jeg har å si er at jeg syns det ble litt for mørkt, og litt for langt unna.

heh, mulig han gjør det....det vil jo i så fall forklare noe av den kledelige rødfargen....

Ny lysere versjon lagt til første post..

Når det gjelder at det er litt for langt unna, så skulle jeg gjerne ha tatt det litt nærmere eller med ordentlig makro, men som signaturen min viser har jeg ikke noe objektiv som er i stand til det ennå :)

Bildet er tatt med nikon 16-85mm.

Tar gjerne imot flere kommentarer :)

Endret av McCabre
Lenke til kommentar

Jeg synest at det andre bilde var bedre enn det første rett og slett pga lys. Ellers hadde det gjort seg med et macro bilde her, men det får du ta senere når du får deg et macro objektiv ;) Ellers så synest jeg bildet var bra, bra vinkling med tanke på bladet den sitter på også :)

Lenke til kommentar
Jeg synest at det andre bilde var bedre enn det første rett og slett pga lys. Ellers hadde det gjort seg med et macro bilde her, men det får du ta senere når du får deg et macro objektiv ;) Ellers så synest jeg bildet var bra, bra vinkling med tanke på bladet den sitter på også :)

Takk for innspill :)

Har lagt til en variant av det lyseste bildet med det jeg synes er absolutt maksimal beskjæring (eller for mye?).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...