Erlend85 Skrevet 17. juni 2009 Del Skrevet 17. juni 2009 Hei! I starten så hang pcen min seg hver gang jeg bare åpna en youtube film eller spillt. En rask blåskjerm etterfulgt av en automatisk restart. Ergo, jeg fikk aldri se feilen. Jeg fant ut til slutt at det 2 minnebrikker som var ødelagt. Så jeg tok dem ut. Alt var vel og bra til PCen begynnte bare å restarte seg... jeg hadde vifter på fullt og slet ikke så mye med problemet etterpå. Så skjer det at skjermen får prikker, og ikoner og ting blir bare smurt utover skjermen! Det skjer KUN i Windows! I bios er alt fint. Jeg reformaterte og det skjer KUN når jeg har installert Nvidia driveren! Jeg har prøvd gamle og nye etc. det skjer det samme. Jeg kan nevne at strømforsyninga har fått juling, tror jeg. Det slo ned i huset en dag og hovedkortet gikk i stykker. Jeg fortsatte å bruke PSUen. + en kontakt var ødelagt en gang på den, så kontakten smelta på enden. Slo av pcen ganske fort. Dette har skjedd for flere mnd. siden, så jeg syntes det er rart hvis alt plutslig i løpet av kort tid skal bli ødelagt. Det er Corsair 620w. modulær. Jeg hadde overklokka den, skjermkortet også, men det var aldri sååå varmt. Jeg slo av alt til sommeren, og ting funka i sikkert 1 uke før ting begynnte å fucke seg. Tanker? Takk! Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 17. juni 2009 Del Skrevet 17. juni 2009 Skjermkortet er det første som slår meg, uten at jeg har så mye peiling på dette. Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 17. juni 2009 Del Skrevet 17. juni 2009 Husk å være nøye med å plassere innlegg og tråder i korrekt kategori. Spør en moderator om du er i tvil. Denne tråden var feilpostet og er blitt flyttet til korrekt eller mer passende kategori. Eventuelle reaksjoner på moderering skal gjøres via "Personlig Melding". Lenke til kommentar
Erlend85 Skrevet 18. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 18. juni 2009 Men... dere mener PSUen ikke har noen sammenheng med minnebrikkene eller skjermkortet? Da jeg åpna skjermkortet for å ta ut støv så var det mye dritt der! + at det har før gått igjennom ganske mye varme. Og det er jo veldig gammelt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå