Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Lett MC forslag

Anbefalte innlegg

Hei:)

Jeg går og tenker på om jeg skal kjøpe meg sykkel.

Men har veldig lite erfaring med det, og i det hele tatt ganske lite peiling på dette.

Har mest lyst på en Lett MC, som man kan kjøre på motorveier med, og også etterhvert oppgradere når jeg blir eldre.

Jeg ville for det meste brukt den til og fra skolen (asfalt), og slike ting....

Tar også veldig hensyn til pris, er det noen som kan anbefale en lettkjørt "billig" sykkel?

Takk :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvor mye er "billig" for deg?->Kjøpe brukt eller ny?

2-takt eller 4-takt?->Skal du trimme?

Er selv ute etter en Honda Varadero, en 2-sylindret "voksen" sykkel. Er den eneste sykkelen som er akuell å øvelseskjøre med for meg, og jeg orker heller ikke å "ligge" på tanken på R-sykler.

Endret av Martin_PS3
Lenke til kommentar

Min definisjon på billig: 20 - 25000 ,-

Når det gjelder hvor mange takter er jeg overhodet ikke sikker..

Jeg har de siste dagene interresert meg for to sykler.

Aprilia RS og Honda NSR, det ligger hauger av dem ute på finn.no, med en pris fra 20.000 til 25.000 kroner. De er ganske jevne i prisen. Hvordan er apriliaen kontra hondaen?

Endret av alanzinho
Lenke til kommentar

Du kan jo også se på Yamaha Virago, Honda Shadow/Rebel, Suzuki Intruder eller Suzuki Marauder(En-sylindret motor).

Dog, dette er ikke R-sykler, men disse typene sykler er gode å kjøre ('cruiser').

Jeg har en Honda Shadow stående som er veldig god å kjøre, men akselrasjonen er ikke noe å skryte av kontra NSR, Cagiva Mito o.l.

Endret av Lamb of God
Lenke til kommentar
Du kan jo også se på Yamaha Virago, Honda Shadow/Rebel, Suzuki Intruder eller Suzuki Marauder(En-sylindret motor).

Dog, dette er ikke R-sykler, men disse typene sykler er gode å kjøre ('cruiser').

Jeg har en Honda Shadow stående som er veldig god å kjøre, men akselrasjonen er ikke noe å skryte av kontra NSR, Cagiva Mito o.l.

Suzuki og honda syklene du nevner er en smule "harry" etter min mening, og veraderoen blir i dyreste laget.

Jeg vil så langt som som det går, slippe å "mekke" så mye på sykkelen, og vil eller ikke trimme den, hvis jeg skulle gjort det ville jeg heller kjøpt meg en god 50cc.

Jeg ser etter en robust sykkel med god komfort.

Endret av alanzinho
Lenke til kommentar

Suzuki syklene du nevner er en smule "harry" etter min mening, og Marauder'n blir i dyreste laget.

Jeg vil så langt som som det går, slippe å "mekke" så mye på sykkelen, og vil eller ikke trimme den, hvis jeg skulle gjort det ville jeg heller kjøpt meg en god 50cc.

Jeg ser etter en robust sykkel med god komfort.

Marauder'n er vel den billigste sykkelen jeg nevnte. (Her mener jeg hvis du kjøper brukt.)

Honda Shadow anbefales hvis vil ha en herlig sykkel! :)

Endret av Lamb of God
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...