alanzinho Skrevet 17. juni 2009 Del Skrevet 17. juni 2009 Hei:) Jeg går og tenker på om jeg skal kjøpe meg sykkel. Men har veldig lite erfaring med det, og i det hele tatt ganske lite peiling på dette. Har mest lyst på en Lett MC, som man kan kjøre på motorveier med, og også etterhvert oppgradere når jeg blir eldre. Jeg ville for det meste brukt den til og fra skolen (asfalt), og slike ting.... Tar også veldig hensyn til pris, er det noen som kan anbefale en lettkjørt "billig" sykkel? Takk Lenke til kommentar
f(x) Skrevet 18. juni 2009 Del Skrevet 18. juni 2009 (endret) Hvor mye er "billig" for deg?->Kjøpe brukt eller ny? 2-takt eller 4-takt?->Skal du trimme? Er selv ute etter en Honda Varadero, en 2-sylindret "voksen" sykkel. Er den eneste sykkelen som er akuell å øvelseskjøre med for meg, og jeg orker heller ikke å "ligge" på tanken på R-sykler. Endret 18. juni 2009 av Martin_PS3 Lenke til kommentar
alanzinho Skrevet 18. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 18. juni 2009 (endret) Min definisjon på billig: 20 - 25000 ,- Når det gjelder hvor mange takter er jeg overhodet ikke sikker.. Jeg har de siste dagene interresert meg for to sykler. Aprilia RS og Honda NSR, det ligger hauger av dem ute på finn.no, med en pris fra 20.000 til 25.000 kroner. De er ganske jevne i prisen. Hvordan er apriliaen kontra hondaen? Endret 18. juni 2009 av alanzinho Lenke til kommentar
Markelure Skrevet 18. juni 2009 Del Skrevet 18. juni 2009 aprilia'en er sprekere uplombert og trimmet, bedre utsende(etter min mening) mer moderne utseende, veldig god deletilgang. Lenke til kommentar
The Serpentine Skrevet 18. juni 2009 Del Skrevet 18. juni 2009 (endret) Du kan jo også se på Yamaha Virago, Honda Shadow/Rebel, Suzuki Intruder eller Suzuki Marauder(En-sylindret motor). Dog, dette er ikke R-sykler, men disse typene sykler er gode å kjøre ('cruiser'). Jeg har en Honda Shadow stående som er veldig god å kjøre, men akselrasjonen er ikke noe å skryte av kontra NSR, Cagiva Mito o.l. Endret 18. juni 2009 av Lamb of God Lenke til kommentar
alanzinho Skrevet 18. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 18. juni 2009 (endret) Du kan jo også se på Yamaha Virago, Honda Shadow/Rebel, Suzuki Intruder eller Suzuki Marauder(En-sylindret motor). Dog, dette er ikke R-sykler, men disse typene sykler er gode å kjøre ('cruiser'). Jeg har en Honda Shadow stående som er veldig god å kjøre, men akselrasjonen er ikke noe å skryte av kontra NSR, Cagiva Mito o.l. Suzuki og honda syklene du nevner er en smule "harry" etter min mening, og veraderoen blir i dyreste laget. Jeg vil så langt som som det går, slippe å "mekke" så mye på sykkelen, og vil eller ikke trimme den, hvis jeg skulle gjort det ville jeg heller kjøpt meg en god 50cc. Jeg ser etter en robust sykkel med god komfort. Endret 18. juni 2009 av alanzinho Lenke til kommentar
The Serpentine Skrevet 18. juni 2009 Del Skrevet 18. juni 2009 (endret) Du kan jo også se på Yamaha Virago, Honda Shadow/Rebel, Suzuki Intruder eller Suzuki Marauder(En-sylindret motor). Dog, dette er ikke R-sykler, men disse typene sykler er gode å kjøre ('cruiser'). Jeg har en Honda Shadow stående som er veldig god å kjøre, men akselrasjonen er ikke noe å skryte av kontra NSR, Cagiva Mito o.l. Suzuki syklene du nevner er en smule "harry" etter min mening, og Marauder'n blir i dyreste laget. Jeg vil så langt som som det går, slippe å "mekke" så mye på sykkelen, og vil eller ikke trimme den, hvis jeg skulle gjort det ville jeg heller kjøpt meg en god 50cc. Jeg ser etter en robust sykkel med god komfort. Marauder'n er vel den billigste sykkelen jeg nevnte. (Her mener jeg hvis du kjøper brukt.) Honda Shadow anbefales hvis vil ha en herlig sykkel! Endret 18. juni 2009 av Lamb of God Lenke til kommentar
alanzinho Skrevet 18. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 18. juni 2009 Er det noen som har noe erfaring med Yamaha YBR? Lenke til kommentar
Markelure Skrevet 18. juni 2009 Del Skrevet 18. juni 2009 Er det noen som har noe erfaring med Yamaha YBR? veldig treg. går nokk såvidt 100km/t 4-takt med ca 11hk. Lenke til kommentar
alanzinho Skrevet 18. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 18. juni 2009 Er det noen som har noe erfaring med Yamaha YBR? veldig treg. går nokk såvidt 100km/t 4-takt med ca 11hk. Høres ikke veldig bra ut ... XD Lenke til kommentar
alanzinho Skrevet 18. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 18. juni 2009 Disse to har jeg "forelska" meg i. Hvor mye anbefaler dere at maksgrensa på hvor langt den har kjørt burde være? Lenke til kommentar
Markelure Skrevet 18. juni 2009 Del Skrevet 18. juni 2009 vis motoren har hatt full overhaling, byttet alle lager, pakninger, stempel osv så har det ikke så veldig mye å si. hvor langt er de kjørt? Lenke til kommentar
alanzinho Skrevet 18. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 18. juni 2009 vis motoren har hatt full overhaling, byttet alle lager, pakninger, stempel osv så har det ikke så veldig mye å si. hvor langt er de kjørt? Henholdsvis 23000 og 29000 km Annonsene: Aprilia Honda NSR Lenke til kommentar
Markelure Skrevet 18. juni 2009 Del Skrevet 18. juni 2009 hadde lett tatt aprilia'en Lenke til kommentar
alanzinho Skrevet 18. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 18. juni 2009 hadde lett tatt aprilia'en Det jeg har hørt er at Hondaen har mye bedre motor, er det noe sant i det? ellers synes jeg uten tvil at Aprilian har det beste utseende. Lenke til kommentar
Markelure Skrevet 18. juni 2009 Del Skrevet 18. juni 2009 aprilian har bra nokk motor den er rotax motor. er ekstremt mye deler til den og. men nsr motoren er god den og. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå