themen Skrevet 17. juni 2009 Del Skrevet 17. juni 2009 Eg har lvl en warlock til 53..så tok eg en pause fra den men nå skal eg starte å lvl den igjen:) så det eg lure på hva spec er best. Eg har prøve mange men er ennå usikker på hva som er best å lvl med.. hva mener dere er best ? Takke får alle svar.. Lenke til kommentar
eKreativ Skrevet 17. juni 2009 Del Skrevet 17. juni 2009 Det som er best er det du har mest morro med Er det gøy å levle så går det nødvendigvis lettere Lenke til kommentar
Hel Skrevet 17. juni 2009 Del Skrevet 17. juni 2009 Jeg har en lock jeg levler på samme level og foretrekker affliction. Mine viktigste grunner er at jeg har lite nedetid og jevn god xp. Jeg bruker imp som pet, setter den på passiv og stjeler manaen dens ved behov. Questing går fin-fint og om jeg grinder så tar jeg 3-5 mobs av gangen som er 1-3 lvl under meg. Alle mobs dottes opp, så tapper jeg imp for mana og begynner å loote. Det går noen sekunder å dotte opp hvert target, så første dør gjerne omtrent når siste er ferdig dottet opp. Så er det bare å begynne forfra... Affliction er ikke veldig spennende, men jeg gikk fort lei av å se på demonen min sloss og...så da er egentlig enste alternativ for meg destruction. Da går man mer en mot en. Det er litt mer spennende og hvert target går fortere ned, men man sloss ikke mot 5 samtidig og totalt sett tror jeg man får mindre xp/time. Litt nedetid må nok påregnes også siden man går tom for mana. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå