Gå til innhold

Vurderer hundekjøp. Trenger hjelp med mange ting


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
takk for det, men det skulle da vel bare mangle? Tror nok kanskje det er mange som iler inn i et hundekjøp, men det er da vel et hundelivsvarig ansvar. Håper det går bra, ser ut for at frk Loco ikke er lett å prate ut av det her. :p

Alt for mange som bare kjøper fordi valpen er så søt og nusselig. :(

Lenke til kommentar

Vi kjøpte en blandinsrase hund

 

Blanding mellom kongepuddel og flatcoater.

 

Herregud for en hund! For det første er hun den snilleste hunden jeg har vært borti, hun er 1.5 år og hun har aldri tisset inne ( Untatt i begynnelsen av valpeperioden ).

Hun er veldig rolig og veldig lydig.

 

Åsså noe av det beste, hun røyter ikke noe!

 

Hun er rett og slett perfekt. :)

Lenke til kommentar

Det er jo med valper som med babyer. De er designet for at vi skal få lyst å passe på de :love:

 

Du over: Selvsagt har du verdens snilleste søteste hund. Du og alle andre hunde-eiere har akkurat det til felles. Vi synes alltid at våre hunder er de fineste og snilleste.

 

Selv hadde jeg en blanding da jeg var yngre. Labrador-rotweiler-schæfer og border collie. Hvor dum kan man bli? Jeg har sett bilder av henne i ettertid og ser når mamma-øynene er borte at hun ikke var fin i det heletatt. Da jeg var 12 år gammel syntes jeg hun var verdens fineste og syntes det var en god ide å ha valper på henne - noe jeg HELDIGVIS ikke gjorde.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...