Villa_Sempre Skrevet 17. juni 2009 Del Skrevet 17. juni 2009 Hei. Jeg hadde to TimeSplitters 2 spill til xbox, men det første ble ødelagt og det andre ble plutselig borte. Jeg er nå på jakt etter ett nytt. Hvis noen vet om en side der de selger det, eller har et liggende hjemme som funker, kunne de vær så snill og si fra til meg? Det er det aller beste spillet jeg noen gang har spilt, og hvis jeg ikke får spilt det igjen, vet jeg ikke hva jeg skal gjøre!! Lenke til kommentar
KingDingLing Skrevet 17. juni 2009 Del Skrevet 17. juni 2009 Hei. Skjønner at du savner det, herlig grafikk Ebay.co.uk har nok. Lenke til kommentar
Sny91 Skrevet 20. juni 2009 Del Skrevet 20. juni 2009 Nå går jeg litt offtopic, men det får bare være. TimeSplitters II er ett så jævlig bra spill. Aner ikke hvor mye tid som har blit brukt på det, men er en goood del. Argh, førstebanen var så inni helvete skummel. >< x] Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 20. juni 2009 Del Skrevet 20. juni 2009 Evig kult spill, ja. Fikk lyst å spille det akkurat nå. Bah, søvn... Lenke til kommentar
Villa_Sempre Skrevet 25. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 25. juli 2009 Fikk kjøpt ett på gamestop for 59 kr Så hvis det er flere som vil ha det spillet, er det bare og stikke innom gamestop og spørre i kassa ^^ Utrolig bra spill Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå