dubber Skrevet 17. juni 2009 Del Skrevet 17. juni 2009 (endret) Hei. Jeg lagde en sorteringsknapp og tildelte denne en macro og jeg vil ha bort denne knappen(button). Feilen jeg har gjort er at jeg satte knappen til å kjøre macroen både på høyre og venstre knapp og kan derfor ikke "redigere" eller få den bort. Jeg klarte slette macroen....men når jeg klikker(høyre eller venstre museknapp) så kommer det en feilmelding om at den ikke finner macroen...som jeg slettet. Kan noen hjelpe meg å fjerne denne knappen? edit: spørsmålet gjelder i Calc Endret 17. juni 2009 av dubber Lenke til kommentar
TraXor1502 Skrevet 17. juni 2009 Del Skrevet 17. juni 2009 Hei. Jeg lagde en sorteringsknapp og tildelte denne en macro og jeg vil ha bort denne knappen(button). Feilen jeg har gjort er at jeg satte knappen til å kjøre macroen både på høyre og venstre knapp og kan derfor ikke "redigere" eller få den bort. Jeg klarte slette macroen....men når jeg klikker(høyre eller venstre museknapp) så kommer det en feilmelding om at den ikke finner macroen...som jeg slettet. Kan noen hjelpe meg å fjerne denne knappen? edit: spørsmålet gjelder i Calc bruk den tasten som er til høyre på tastaturet ditt som det er bilde av en meny av og en mus. dette er en høyreknapp på tastaturet. du finner den 2 knapper til høyre for mellomromstasten på omtrendt alle tastatur. imellom "Alt gr." og "CTRL" så endrer du sånn.. får håpe det hjelper deg litt så velger du med piltaster og enter osv i menyer.. en pc er lagd så du kan styre den helt med tastatur. mus erbare en slags mellom mann for å gjøre ting fortere. personelig bruker jeg tastaturet veldig mye. Lenke til kommentar
dubber Skrevet 17. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 17. juni 2009 Takker for svar traxor, men det hjalp ikke. Knappen flyter liksom oppå arket og er umulig å aktivisere. Lenke til kommentar
kjeklulf Skrevet 17. juni 2009 Del Skrevet 17. juni 2009 Du skal få merket knappen om du viser verktøylinjen Kontrollelementer for skjemaer og klikker knappen Velg. Lenke til kommentar
dubber Skrevet 17. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 17. juni 2009 Takk:) Måtte gå i utformingsmodus....SÅ fikk jeg slettet den ) Da er denne tråden løst ) Takk kjeklulf Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå