Hestvik Skrevet 17. juni 2009 Del Skrevet 17. juni 2009 Problemet er at hver gang det åpnes en ny fane i Internet Explorer, kommer følgende feilmelding: Denne kommer opp hver gang, og har poppet up siden en oppdatering for 3 dager siden. Noen som har noen tips her? Lenke til kommentar
fenderebest Skrevet 17. juni 2009 Del Skrevet 17. juni 2009 Hva med å deaktivere ADX da? Lenke til kommentar
Hestvik Skrevet 17. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 17. juni 2009 (endret) Hvordan deaktiverer man denne og hva skjer når den blir deaktivert? Endret 17. juni 2009 av Azraille Lenke til kommentar
fenderebest Skrevet 17. juni 2009 Del Skrevet 17. juni 2009 Det aner jeg ikke. Er rimelig sikker på at programmet som gir feilmeldingen er et tredjepartstillegg, tillat meg å klippe og lime litt fra en annen post jeg gjorde: Et tredjepartstilegg er et program som er tilrettelagt av en tredjepart for å utvide funksjonaliteten til nettleseren din. Det er egentlig to måter og finne og deaktivere tileggene. Om du velger verktøy på nettleseren og velger administrer tilegg og videre aktiver og deaktivere tilegg kan du gjøre det derfra. Den enkleste metoden for min del er å bruke Autoruns som kan lastes ned fra linken under: http://technet.microsoft.com/en-us/sysinte...s/bb963902.aspx Da starter man bare Autoruns og velger fanen Internet Explorer for å få opp en liste over hvilke tilegg som lastes. Vær forøvrig sikker på at du kjenner til hva dette tredjepartstilegget gjør før du deaktiver det først. Og til sist under Tilbehør > Systemverktøy på start menyen finner du en mulighet til å starte Internet Explorer uten tillegg. Du kan jo prøve dette først. Lenke til kommentar
Hestvik Skrevet 17. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 17. juni 2009 Høres bra ut dette, Men vet du hva ADX Loader innebærer? Trenger IE dette for å fungere optimalt? Lenke til kommentar
fenderebest Skrevet 17. juni 2009 Del Skrevet 17. juni 2009 (endret) Jeg har ikke hørt om det før - så jeg må nesten spørre deg hva dette er? Det er mao ikke noe jeg bruker selv. Sjekk i Autoruns om det gir en mere detaljert forklaring. Endret 17. juni 2009 av fenderebest Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 17. juni 2009 Del Skrevet 17. juni 2009 Husk å være nøye med å plassere innlegg og tråder i korrekt kategori. Spør en moderator om du er i tvil. Denne tråden var feilpostet og er blitt flyttet til korrekt eller mer passende kategori. Eventuelle reaksjoner på moderering skal gjøres via "Personlig Melding". Lenke til kommentar
henningno Skrevet 13. januar 2010 Del Skrevet 13. januar 2010 Høres bra ut dette, Men vet du hva ADX Loader innebærer? Trenger IE dette for å fungere optimalt? Jeg fant denne i forbindelse med Clue's Add In til IE, disablet den, så slapp jeg feilmeldingen. Mulig den ikke støtter IE 64-bit? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå