Boralis Skrevet 7. mai 2003 Del Skrevet 7. mai 2003 Så på qxl i da at det var en som hadde lagt inn bud på en ibm 120gb hd budet var på nesten 1100 kr,burde sikkert ha sjekka prisene først da samme disk selges hos psdata for 899.- Lenke til kommentar
CPurcell Skrevet 7. mai 2003 Del Skrevet 7. mai 2003 Det er mange som driter seg ut ved å kjøpe på qxl :wink: Lenke til kommentar
pcfreak Skrevet 7. mai 2003 Del Skrevet 7. mai 2003 Ja det må jeg si.... Det er av de gangene man får lyst til å banke hodet sitt i skrivepulten Lenke til kommentar
TRS Skrevet 8. mai 2003 Del Skrevet 8. mai 2003 lage en "stress remover" da....en sånn "Bang you head here" på et ark med en ring i midten :smile: EDIT: Trykkleif Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 8. mai 2003 Del Skrevet 8. mai 2003 så et g4ti4600 som startet på 500kr og endte på 1100, det var billig så du kan gjøre kupp også Lenke til kommentar
oleredv Skrevet 10. mai 2003 Del Skrevet 10. mai 2003 Lar meg ikkje overraske over ting på qxl lenger. I løpet av det siste året har eg brukt qxl til å kvitte meg med alt mulig gammalt rask som eg har liggandes. I auksjonane har eg lagt inn"kjøp nå" funskjonen med ein pris som eg sjøl meinar er heilt i overkant, men i dei fleste tilfeller har faktisk varene blitt selt nettopp ved hjelp av "kjøp nå". Men som det blir sagt her er det fullt mulig å gjere gode kjøp også! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå