Gå til innhold

Error krever repair, som krever patchdown, som ikke lar meg patche opp

Anbefalte innlegg

Fikk WoW error da jeg starta spillet i morrest. Greit nok, så jeg reparerte. Jeg fikk meldingen at jeg måtte patche ned. Greit nok, jeg patcha ned. Men nå får jeg denne feilmeldingen hver gang jeg prøver å patche.

An error was detected while verifying the contents of the file "C:\Spill\World of Warcraft\Data\enGB\backup-enGB.MPQ". There may be a problem with your system, or with the drive at C:\. You can try updating again. If this problem persists, you may be able to solve it by uninstalling and then reinstalling the game. If you are unable to correct this problem, please contact Blizzard Technical Support.

To check this installation for problems, click the "Repair" button. The Repair tool can automatically fix many update errors.

Det er ikke akkurat et nytt problem, jeg har hatt det helt siden kjøpte PCen, i fjor. Dette skjer med jevnt mellomrom hver 2. uke. Om jeg prøver mange nok ganger får jeg til slutt viljen min og jeg klarer å patche opp og spille i to uker før alt gjentar seg. Noen ganger krever repair at jeg må avinstallere hele driten, og da er helvete løs, for installasjonen gir meg samme feilmelding.

Formaterte i går, og bytta OS. No good, har samme problemet enda. Kjørte RAM check for å se om det er noe galt med RAMen min. No good, den er helt fin.

Hva er galt?! =(

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
If you are unable to correct this problem, please contact Blizzard Technical Support.

Har du prøvd dette?

Ikke for å virke dust, men når du har prøvd det meste så er det kanskje på tide? Du har reinstallert, bytta OS og kjørt memtest. Så da synes jeg Blizzard kan bruke noe av pengene du betaler på support.

Ikke at du kommer til å få svar på timen, men de kan sikkert hjelpe deg videre.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...