mfb Skrevet 17. juni 2009 Del Skrevet 17. juni 2009 Jeg har en D-link DIR-635. I går funket den plutselig ikke, og fikk "tilbkoblet kun lokalt" nederst til høyre på pc skjermen. Jeg holdt inne reset-knappen i 6-7 sekunder. Da jeg skulle finne det trådløse nettet igjen hadde det skiftet navn fra "GET7458439348" til "dlink". Dette antar jeg skjedde fordi jeg holdt inne resetknappen for lenge, slik at fabrikkinnstillinger ble gjenopprettet. Nå er altså nettverket vårt her hjemme usikret. Jeg har logget meg inn på 192.168.0.1, og kommet inn på routeren. Skiftet fikk skiftet adminpassordet, men jeg klarer ikke sikkerhetsaktivere routeren igjen. Har lett overalt etter hvor man oppretter WPA, men finner det ikke. Kan noen være så snill og hjelpe meg steg for steg hvordan jeg skifter navn fra d-link til noe egendefinert, SAMT sikkerhetsaktivere nettverket mitt? Vedlagt er bilde av forsiden til dlinkroutern, der man kommer inn først. Tenkte kanskje dette hjalp. Lenke til kommentar
PerB Skrevet 17. juni 2009 Del Skrevet 17. juni 2009 WPA settes opp i Wireless settings. Jeg har ikke detaljer på D-link &35 men vil tro at SSID enten settes opp i Wireless eller under advanced. Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 17. juni 2009 Del Skrevet 17. juni 2009 Begge settes opp under: SETUP, WIRELESS SETUP. Velg deretter det nederste manuelle oppsettet hvor du kan sette SSID og kryptering. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå