Oxygen 07-12 Skrevet 17. juni 2009 Del Skrevet 17. juni 2009 Er det bilen eller er det noe galt med den når jeg hører væske som lager skvulpe lyder bak meg når jeg kjører? Det er bruktbil som jeg nylig overtok. Det er ikke vann der som reservedekket ligger, så det er utelukket. Lenke til kommentar
Frankflexx Skrevet 17. juni 2009 Del Skrevet 17. juni 2009 Kan hende det er bensintanken du hører! Har selv en Mazda 323, og det hender jeg hører skvulping når jeg har under halv tank! Prøv å fyll opp tanken og hør etter da! Om du fortsatt hører lyder da kan det hende du har vann i kanalene! Lenke til kommentar
ZoomZoom McMoen Skrevet 17. juni 2009 Del Skrevet 17. juni 2009 Det er nok fra bensintanken ja. Har en nyere mazda6 hvor det skvulper litt når tanken er full. Lenke til kommentar
Oxygen 07-12 Skrevet 17. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 17. juni 2009 Ja, bensintanken er full. Hvorfor lages det skvulpelyder? Lenke til kommentar
ZoomZoom McMoen Skrevet 17. juni 2009 Del Skrevet 17. juni 2009 Er vel ganske naturlig når masse væske skal flytte seg fra side til side i en tank... Blir vel kanskje sånn at bølgene inne i tanken slår oppi taket i tanken... Kjenner ikke så mye til den tekniske biten av det, eller konstruksjonen til tanken for den del... Lenke til kommentar
Oxygen 07-12 Skrevet 17. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 17. juni 2009 sånt noe har jeg ikke opplevd med andre biler jeg har kjørt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå