Gå til innhold

Prometeia del 2

Anbefalte innlegg

For en drøy måned siden sørget vår tidligere medarbeider og daglig leder ved DWPG.com, Sverre Sjøthun, for å gi oss en grundig gjennomgang av fasekjølingsprinsippet. Nå er det på tide å se hva eksempelet, Chip-con Prometeia, duger til.

Les hele artikkelen her

Del 1 av denne artikkelen finner du her, mens DWPG.com har både del 1 og del 2 av originalartikkelen på engelsk.

Videoannonse
Annonse

Det vil vel ligge på ca 6000kr alt i alt (inkl porto osv) . Skaffet brukt for 3000kr , ligger på postkontoret å venter, så da blir det oc :)

En ting jeg lurer på er plassen, er det plass til vannkjøling? har planer om å ha vannkjøling på NBSBGPU . Men en eheim pumpe er det vel ikke plass til, kan jo evt. skifte selve kabinettet da.

en slik må jeg ha... hvor bestiller jeg... går det ikke an å bare lage en box og kjøpe voppo løst... har jo allerede kabbinette så jeg trenger kunn boxen under.....

Du kan ikke bruke Vapochill sammen med Prometeia Add-on for Lian Li. For det første skal add-on settet monteres på rammen som prometeia er montert i, for det andre er Vapochill laget slik at den må monteres over hovedkortet, mens Prometeia skal monteres i bunnen av kabinettet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...