Novec Skrevet 7. mai 2003 Del Skrevet 7. mai 2003 For en drøy måned siden sørget vår tidligere medarbeider og daglig leder ved DWPG.com, Sverre Sjøthun, for å gi oss en grundig gjennomgang av fasekjølingsprinsippet. Nå er det på tide å se hva eksempelet, Chip-con Prometeia, duger til. Les hele artikkelen her Del 1 av denne artikkelen finner du her, mens DWPG.com har både del 1 og del 2 av originalartikkelen på engelsk. Lenke til kommentar
Sorce Skrevet 8. mai 2003 Del Skrevet 8. mai 2003 jippi endelig en test av et promoteia system, synd det bare er en oversettelse og at det er Mach 1. Synes at dere burde prøvd og få fatt i et Mach2 system.. så det på Tg 03 og må si at det så meget lovende ut.. Lenke til kommentar
Mr. Purple Skrevet 8. mai 2003 Del Skrevet 8. mai 2003 hva kommer et slikt kjølesystem til å koste???? Lenke til kommentar
Fjaslokt Skrevet 8. mai 2003 Del Skrevet 8. mai 2003 Det vil vel ligge på ca 6000kr alt i alt (inkl porto osv) . Skaffet brukt for 3000kr , ligger på postkontoret å venter, så da blir det oc En ting jeg lurer på er plassen, er det plass til vannkjøling? har planer om å ha vannkjøling på NBSBGPU . Men en eheim pumpe er det vel ikke plass til, kan jo evt. skifte selve kabinettet da. Lenke til kommentar
kokken Skrevet 9. mai 2003 Del Skrevet 9. mai 2003 en slik må jeg ha... hvor bestiller jeg... går det ikke an å bare lage en box og kjøpe voppo løst... har jo allerede kabbinette så jeg trenger kunn boxen under..... ... .. . Lenke til kommentar
EC Skrevet 10. mai 2003 Del Skrevet 10. mai 2003 en slik må jeg ha... hvor bestiller jeg... går det ikke an å bare lage en box og kjøpe voppo løst... har jo allerede kabbinette så jeg trenger kunn boxen under..... Du kan ikke bruke Vapochill sammen med Prometeia Add-on for Lian Li. For det første skal add-on settet monteres på rammen som prometeia er montert i, for det andre er Vapochill laget slik at den må monteres over hovedkortet, mens Prometeia skal monteres i bunnen av kabinettet. Lenke til kommentar
kokken Skrevet 10. mai 2003 Del Skrevet 10. mai 2003 jaja.. Hva er best.. vapo eller Prometeia.. hvor kan jeg kjøpe dette Prometeia greia.? Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 10. mai 2003 Del Skrevet 10. mai 2003 Kraum deg til chipcon og finn reseller lista :smile: Ville forresten ha ventet på en Mach 2. Lenke til kommentar
Sorce Skrevet 10. mai 2003 Del Skrevet 10. mai 2003 snakte med produkt utvikleren til Chip con på TG... han kunne bekrefte at de var i samtaler med et norks firma om distrubusjon av promoteia mach 2 kjøle system, han mente at Mach kom til og koste ca 4500 - 5000kr i norge inkl Lin Li kabinett Lenke til kommentar
Sorce Skrevet 10. mai 2003 Del Skrevet 10. mai 2003 i ren ytelse er Mach 2 bedre en vapochill... Vapochill bruker dessuten psu til pc, noe som gjør at du må ha psu me minst 360w, men mach to har egen psu. Foreløpig kan du ikke kjøpe Mach 2 norge... men på hjemmesidene til chip con står alle forhandlerene deres ramset opp http://www.chip-con.com/ Lenke til kommentar
kokken Skrevet 10. mai 2003 Del Skrevet 10. mai 2003 joa.. gleder meg til det kommer da..... det må til... ingen som vet når det kommer da... jaja... Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 16. mai 2003 Del Skrevet 16. mai 2003 Det kommer snart en Norsk forhandler, tro meg. En stor og velkjent forhandler sådan Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå