Gå til innhold

[Løst]fete klær til sommeren? se her!

Mushjio

Anbefalte innlegg

Vet at det er flere andre her som også bestiller klærne sine fra karmaloop men tenkte å "reklamere" litt for det for de som ikke vet om det enda.

Det er klessjappe som ligger i statene, de har sinnsykt mye fett (sjekk siden) og er seriøse (ingenting er fake, du får alltid det du bestiller osv). Jeg har selv bestilt klær derfra sikkert 10 ganger siden de har mye fett der som du ikke finner i Norge + at prisen er mye bedre enn i Norge.

## reklamelink fjernet av ilpostino ##

Dette gir meg en bonus som representant så jeg får free gear etterhvert, men du får jo 20% avslag så det er win win situasjon.

Som sagt, sjekk ut Er noe for alle der, så å si ihvertfall.

Endret av ilpostino
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Blir det tatt som reklame når trådstarter ikke har noe med siden å gjøre whatsoever?

Det er jo sikkert mange som leter etter gode nettbutikker med kule klær som folk har gode erfaringer med.

Synes bare det er bra at trådstarter opplyser om siden jeg, og ser ikke på det som reklame i det hele tatt.

Lenke til kommentar
Blir det tatt som reklame når trådstarter ikke har noe med siden å gjøre whatsoever?

Det er jo sikkert mange som leter etter gode nettbutikker med kule klær som folk har gode erfaringer med.

Synes bare det er bra at trådstarter opplyser om siden jeg, og ser ikke på det som reklame i det hele tatt.

Ja. Han tjener på reklamen. Han blir betalt for reklamen i klær.

Lenke til kommentar

Ja. Han tjener på reklamen. Han blir betalt for reklamen i klær.

altså.. det ska mye til for at jeg får noe klær derfra... får 1 poeng pr bestilling folk gjør... og jeg må ha over 100 poeng for at noe som helst skal fungere... såååe betalt og betalt :p

Lenke til kommentar
ooog linken er tilbake

og der ble tråden stengt. Jeg vil samtidig benytte anledningen til å vise til forumets regler for reklamering som sier at "Kjøp og salg på forumet er forbudt, med mindre annet er angitt i kategorien. Det samme gjelder for annonser". trådstarter bes også om å respektre modereringen som skjer i en tråd. klage på dette kan rettes på PM til moderatoren, i delen av forumet som heter Tilbakemeldinger om forumet eller til innholdsansvarlig på forumet. å rette en post slik at den fremstår før moderering er sjelden en god idé og kan i visse tilfeller føre til reaksjoner mot brukeren hvis overtrampet er grovt nok.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...