Gå til innhold

Røska bensinpumpa - krever erstatning

jonlem

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Den var ikke festet ordenlig.

bensinpumper er ikke beregnet på slik behandling

Det sto heller ikke noe brev eller beskjed om at det ikke var mer bensin igjen på pumpa

når en oppdager at pumpa ikke er i drift vil jeg tro de fleste mennesker setter pistolen tilbake på plass. uansett er ikke dette noen unnskyldning eller forklaring på uhellet.

nei jeg tror at hun driver total ansvarsfraskrivelse pga sjokket.

for å vri litt på det: jeg syns dette blir litt som å skylde på personen en nettopp kjørte på, for så å å mase om erstatning for bulken når vedkommende forsvinner i en ambulanse.

edit: leif

Endret av Ducktoy
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b

Minner mye om når onkel ble påkjørt. Han kjørte framover på en rett oversiktlig vei og skulle svinge over til venstre for å komme seg hjem. Satte på blinklys, bremset ned og siden det ikke var biler i motgående kjørefelt, begynte han å svinge over. Bak kom en desperado i 110 som kjørte rett inn i han. Onkel var særdeles heldig og overlevde uten så alt for store skader, mens han som kjørte på han var mest bekymret over hvordan i helvete han skulle komme seg til Andenes nå som bilen hans var vraka.

Ikke tror jeg at kvinnfolket som rev med seg bensinpumpa fikk noe sjokk, men heller at hu nesten er for dum til å skjønne hva hu har gjort.

Lenke til kommentar

Hadde akkurat tenkt å poste denne, trodde det kun var folk i usa som var så dumme jeg. Ikke nok med at hun synes det er rettferdig at eieren skal ta ansvar, men at hun i tillegg vil ha skadene på hennes egen bil fikset av eieren er jo bare helt sykt. Det rettferdige i denne saken iom at pumpene er privateid er at kvinnen erstatter alt.

"Pumpene var dårlig festet"

"Dårlig merking med skilt"

Hva faen har det med saken å gjøre? Er da hun som presterte å glemme å ta ut pumpa, og i tillegg dra med seg hele pumpestasjonen uten å merke noe.

Lenke til kommentar

Enig med deg Tmz. For meg virker det som dama rett og slett er dum..

quote fra vg:

- Jeg stoppet med en gang jeg skjønte at noe var galt. Jeg skjønner ikke hvorfor de kom med et brannslukkingsapparat - for jeg så ingen flammer. Jeg er bare forbannet over den bulken de har laget i bilen min, sier hun.

Er det noen som har laget bulk i bilen din? eller klarte du dette selv? Om du låner en borrmaskin av naboen og borrer et hull i bilen din... er det da naboen sin skyld?

Vel ja, fordi han burde vite at du er for dum til å operere med slike apparater.

Endret av vargaz
Lenke til kommentar

Haha bortreist stakkars nepe!

det var ikke skiltet om at det var tomt, derfor så gjør det ingen ting at jeg river ei pumpe vekk fra bensinstasjonen og det eneste jeg klager på er at det ble en bulk i bilen min og vil ha en tank bensin mot tort svie mens eiern av pumpa må betale 150 000 for en ny en?

faen hun må jo være helt blåst i nøtta! hun burde ikke en gang hatt lov til å kjøre handlevogn!

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...