jokki Skrevet 7. mai 2003 Del Skrevet 7. mai 2003 Si at du kun fikk lov til og ha tre programmerspillo.l. på pc-en i en uke hvilke programmer ville det hvert. Du skal få lov til og ha drivere pluss nettleser og ting som følgte med OS-et men ingenting annet på pcen i en hel uke. Hvilke 3 programmer hadde du stått igjen med personligt tror eg at eg ville stått igjen med disse tre Musicmatch The all seeing eye UT 2k3 Lenke til kommentar
OgnOmm Skrevet 7. mai 2003 Del Skrevet 7. mai 2003 Når jeg tenker etter er dette lett.. Opera Winamp Irc klient.. mIRC da.. Tipper jeg ikke ville stryke med med disse programmene i affal. Lenke til kommentar
jokki Skrevet 7. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 7. mai 2003 Du skulle få ha nettleser sa jeg jo men nå vet du i alle fall det Lenke til kommentar
OgnOmm Skrevet 7. mai 2003 Del Skrevet 7. mai 2003 Du skulle få ha nettleser sa jeg jo men nå vet du i alle fall det ExlH0rer er ikke nettleser, men skvip.. takke meg til opera... Lenke til kommentar
P@rm@nn Skrevet 7. mai 2003 Del Skrevet 7. mai 2003 Ikke for å ødellege gleden, men dette er tatt opp før. Personlig hadde jeg ikke klart meg uten -trillian -Opera -music match jukebox. Fortsett gjerne samtalen, men er vel en fordel å holde det til færrest mulig tråder? Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 7. mai 2003 Del Skrevet 7. mai 2003 1-SOF2 2-Acdsee (til pr0nen ) 3-Winamp Lenke til kommentar
kyllingvippen Skrevet 7. mai 2003 Del Skrevet 7. mai 2003 - Winamp - Windows Commander ( Bruker som FTP Klient ) - ACDsee ( Sånn som SnowDog_ sa det: Acdsee (til pr0nen ) Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 7. mai 2003 Del Skrevet 7. mai 2003 Tror der allerde er en post for dette! Lenke til kommentar
EC Skrevet 8. mai 2003 Del Skrevet 8. mai 2003 Ikke for å ødellege gleden, men dette er tatt opp før.Personlig hadde jeg ikke klart meg uten -trillian -Opera -music match jukebox. Fortsett gjerne samtalen, men er vel en fordel å holde det til færrest mulig tråder? Hør på P@rm@nn - han har skjønt det. Fortsett gjerne diskusjonen i den tråden han linker til. Denne stenges nemlig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg