letmein Skrevet 7. mai 2003 Del Skrevet 7. mai 2003 Sikkert noen av dere som ikke har sett denne før, jeg synes den var døds tøff.. --> HER <--- Lenke til kommentar
joa1234 Skrevet 7. mai 2003 Del Skrevet 7. mai 2003 Jeg må si at den var driit kul men samtidig litt harry Lenke til kommentar
Navyshark Skrevet 7. mai 2003 Del Skrevet 7. mai 2003 Sånt kabinett skal eg ha meg! Lenke til kommentar
Skreeth Skrevet 7. mai 2003 Del Skrevet 7. mai 2003 HÅHÅ!!... Stilii men ikke særlii praktisk nei Lenke til kommentar
Erik J. Nilsen Skrevet 7. mai 2003 Del Skrevet 7. mai 2003 Kjøp en oppblåsbar og putt en maskin inni den hehe.. Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 7. mai 2003 Del Skrevet 7. mai 2003 Den der var bare RÅ ! Helt jævlig fett Lenke til kommentar
Crinos Skrevet 7. mai 2003 Del Skrevet 7. mai 2003 Det ultimate gamerig/case mod må jo være en av disse gaming chairs. (innebygd FFB og lyd). Bygge inn, fks i sokkelen av stolen, selve PC'n. Bruke Kinetiks splitta tastatur, sånn at man får en tastatur del på hver armlener, inkluder touch-pad. Eneste man mangler da er jo skjerm, og man kunne sikkert fått til å festa en LCD skjerm på en slags forgrenings arm i nakkestøtten! Kanskje litt tungvindt å dra med seg på LANs, men... Man må jo lide for skjø.... eh... for Fancyheten! Lenke til kommentar
Crinos Skrevet 7. mai 2003 Del Skrevet 7. mai 2003 Jau jau... Sene natte timer and stuff... Feil post i feil tråd! Jeg er flink! Lenke til kommentar
iver89 Skrevet 7. mai 2003 Del Skrevet 7. mai 2003 Tror du poster i feil tråd nå jeg Crinos, dette er ikke den med dual optical musen. Lenke til kommentar
Crinos Skrevet 7. mai 2003 Del Skrevet 7. mai 2003 Tror du poster i feil tråd nå jeg Crinos, dette er ikke den med dual optical musen.Takker og bukker! Lenke til kommentar
nadezico Skrevet 8. mai 2003 Del Skrevet 8. mai 2003 hahaha så phett!!!!! skal vedde på at han har brukt sinnsvakt lang tid på å lage den der! Lenke til kommentar
EviLEddiE Skrevet 8. mai 2003 Del Skrevet 8. mai 2003 Denne modden hadde garantert vunnet casemod-compoen på TG03 - ikke pga originalitetens skyld, men takket være årets høye fjortis-faktor (NB "fjortis" er en tilstand og ikke alder) som gjorde at såpas yalla ferdigkjøpt kabinett vant konkurransen. Lenke til kommentar
Dewil Skrevet 9. mai 2003 Del Skrevet 9. mai 2003 er det mulig å få noe fetere kabinett enn det der??? tror ikke det nei Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå