beerformyhorses Skrevet 17. juni 2009 Del Skrevet 17. juni 2009 Hei, I dag fikk jeg etter en evighet med reparasjoner endelig hevet kjøpet av min SE C702 fra CDON.COM. Bortsett fra at den skrudde seg av hele tiden, og til slutt ikke heller ville lade, (Noe jeg regner med at var en spesiell produksjonsfeil) var jeg svært fornøyd med denne telefonen. Nå ønsker jeg imidlertid å kjøpe en ny. Mine krav er som følger: GPS Brukbart kamera Den må tåle en del mishandling og vannsprut God batterikapasitet Den bør helst være tynn og liten Finnes en slik telefon? Tips mottas med stor takk. Som sagt vil jeg gjerne ha en ny telefon nå, men det ser per nå ut til at jeg velger SE C702 med mindre jeg får noen gode innspill, på tross av at den er noe klumpete og har laber batterikapasitet. Funksjoner som trykkskjerm, musikkavspiller, radio, eposprogrammer ol. er jeg totalt indifferent ift, men det er fint om jeg kan bruke Opera-mini til å sjekke mailen og forsiden på DN. Lenke til kommentar
larseko Skrevet 17. juni 2009 Del Skrevet 17. juni 2009 Jeg har sett etter det samme, og det ser rett og slett ikke ut til at det er mange alternativer der ute. Skal du ha GPS og sprut-/støvsikker, er det bare c702. Nå har den tydeligvis en del andre svakheter, både fysiske og programvaremessige, så jeg er veldig i tvil. Det spørs om ikke en annen telefon kombinert med en eller annen form for beskyttelse blir veien å gå. Du var fornøyd med SEen, altså? Har jo hørt at de fleste softwarefeilene var barnesykdommer og har helt borte i de nyeste versjonene, men man ser forskjellig om løse kameradeksler etc. også... Lenke til kommentar
beerformyhorses Skrevet 18. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 18. juni 2009 Takk for svar! Er det en god idé å vente til høsten med å kjøpe en ny telefon fordi det kommer nye modeller da, eller er dette ikke tilfellet? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå