Gå til innhold

Hvordan blir dere hyper da?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Blir som regel litt hyper når jeg drikker en del Red Bull, og noen ganger blir jeg extremt hyper bare av vanelig cola.. :S

Men uten å tilsette noen stoffer for å bli hyper så er jeg ganske rart på den siden, noen ganger er jeg sinnsykt hyper og kompissene mine skjønner ikke hva som foregår, og andre ganger er jeg bare lat, lat og mer lat

Lenke til kommentar
Det varierer så det holder;)

Det finnes de med det som sovner av det og de som har det som blir våken, snakker utifra personlig erfaring.

Vet, det er bare at det er amfetamin i Konserta og andre ADHD tabeletter, så man kan ha andre reaksjoner. jeg fikk jo høre fra legenat mens folk uten ADHD kunne bli rusa på 3 ritalin tabeletter så kunne jeg trenge 6 eller mer Xd

Endret av Perrern
Lenke til kommentar
Nå tenkte ikke jeg på medisiner da:P

Men det finnes mennesker med adhd som blir hyper av de medisinene også, så selv om man har adhd betyr ikke det at amfitamin gjør dem rolige.

Men jeg har også sett folk putte i seg store mengder med amfitamin og sovnet etterpå:p

Nei nei, er ikke det jeg sier heller, er egentlig sånn som du sier det, det varierer på alle.

Lenke til kommentar
Nå tenkte ikke jeg på medisiner da:P

Men det finnes mennesker med adhd som blir hyper av de medisinene også, så selv om man har adhd betyr ikke det at amfitamin gjør dem rolige.

Men jeg har også sett folk putte i seg store mengder med amfitamin og sovnet etterpå:p

Stoffet i pillene vi med ADHD tar slipper vel løs et stoff i hjernen som vi mangler? Er det ikke?

Lenke til kommentar

Det inneholder amfitamin, men det som ikke er så bra er at alle reagerer ikke "bra" på det.

Hvis man ikke har adhd så kan man ruse seg på de medisinene, for hiver man i seg nok så blir det samme som og putte i seg amfitamin.

Men at det kan inneholde andre stoffer kan godt hende, men amfitaminen er hovedstoffet.

Endret av Amanita Muscaria
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...