WD40 Skrevet 17. juni 2009 Del Skrevet 17. juni 2009 Litt amfetamin, kokain, lsd eller sopp skal nok få fart på sakene har jeg hørt. Lenke til kommentar
Callisto Star Skrevet 17. juni 2009 Del Skrevet 17. juni 2009 Må ikke glemme litt chrystal meth Selv har jeg ikke vært hyper på mange år.. har aldri fått koffein-rush, nå har ikke jeg drukket mer enn 3-4 battery da, skal prøve å styrte ned en 4 pack med redbull en gang Lenke til kommentar
Koffert Skrevet 17. juni 2009 Del Skrevet 17. juni 2009 Blir aldri hyper. Samme her. Jeg tror ikke jeg vet hva "hyper" innebærer. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 17. juni 2009 Del Skrevet 17. juni 2009 Har vært hyper i mange år, men det innebærer ting som jeg ikke vil anbefale. Lenke til kommentar
MrUrge Skrevet 18. juni 2009 Del Skrevet 18. juni 2009 Blir som regel litt hyper når jeg drikker en del Red Bull, og noen ganger blir jeg extremt hyper bare av vanelig cola.. :S Men uten å tilsette noen stoffer for å bli hyper så er jeg ganske rart på den siden, noen ganger er jeg sinnsykt hyper og kompissene mine skjønner ikke hva som foregår, og andre ganger er jeg bare lat, lat og mer lat Lenke til kommentar
Perrern Skrevet 18. juni 2009 Del Skrevet 18. juni 2009 Når jeg blir overtrøtt blir jeg hyper da blir det koselig Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 18. juni 2009 Del Skrevet 18. juni 2009 Litt amfetamin, kokain, lsd eller sopp skal nok få fart på sakene har jeg hørt. Alltid den "har jeg hørt" . Lenke til kommentar
Perrern Skrevet 18. juni 2009 Del Skrevet 18. juni 2009 Litt amfetamin, kokain, lsd eller sopp skal nok få fart på sakene har jeg hørt. Alltid den "har jeg hørt" . Har du ADHD er det ikke sikkert du får samme effekten av amfetamin som andre da :/ Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 18. juni 2009 Del Skrevet 18. juni 2009 (endret) Det varierer så det holder;) Det finnes de med det som sovner av det og de som har det som blir våken, snakker utifra personlig erfaring. Endret 18. juni 2009 av Amanita Muscaria Lenke til kommentar
Perrern Skrevet 18. juni 2009 Del Skrevet 18. juni 2009 (endret) Det varierer så det holder;)Det finnes de med det som sovner av det og de som har det som blir våken, snakker utifra personlig erfaring. Vet, det er bare at det er amfetamin i Konserta og andre ADHD tabeletter, så man kan ha andre reaksjoner. jeg fikk jo høre fra legenat mens folk uten ADHD kunne bli rusa på 3 ritalin tabeletter så kunne jeg trenge 6 eller mer Xd Endret 18. juni 2009 av Perrern Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 18. juni 2009 Del Skrevet 18. juni 2009 Nå tenkte ikke jeg på medisiner da:P Men det finnes mennesker med adhd som blir hyper av de medisinene også, så selv om man har adhd betyr ikke det at amfitamin gjør dem rolige. Men jeg har også sett folk putte i seg store mengder med amfitamin og sovnet etterpå Lenke til kommentar
Perrern Skrevet 18. juni 2009 Del Skrevet 18. juni 2009 Nå tenkte ikke jeg på medisiner da:PMen det finnes mennesker med adhd som blir hyper av de medisinene også, så selv om man har adhd betyr ikke det at amfitamin gjør dem rolige. Men jeg har også sett folk putte i seg store mengder med amfitamin og sovnet etterpå Nei nei, er ikke det jeg sier heller, er egentlig sånn som du sier det, det varierer på alle. Lenke til kommentar
iSimen Skrevet 18. juni 2009 Del Skrevet 18. juni 2009 Nå tenkte ikke jeg på medisiner da:PMen det finnes mennesker med adhd som blir hyper av de medisinene også, så selv om man har adhd betyr ikke det at amfitamin gjør dem rolige. Men jeg har også sett folk putte i seg store mengder med amfitamin og sovnet etterpå Stoffet i pillene vi med ADHD tar slipper vel løs et stoff i hjernen som vi mangler? Er det ikke? Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 18. juni 2009 Del Skrevet 18. juni 2009 (endret) Det inneholder amfitamin, men det som ikke er så bra er at alle reagerer ikke "bra" på det. Hvis man ikke har adhd så kan man ruse seg på de medisinene, for hiver man i seg nok så blir det samme som og putte i seg amfitamin. Men at det kan inneholde andre stoffer kan godt hende, men amfitaminen er hovedstoffet. Endret 18. juni 2009 av Amanita Muscaria Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå