johannaj Skrevet 17. juni 2009 Del Skrevet 17. juni 2009 Jeg har kjøpt meg ny telefon i dag, en Nokia 5800. Gleder meg til å komme skikkelig i gang, men jeg finner ikke ut hvordan jeg skal bytte ut de 4 forhåndsinnstilte snarveiene i ventemodus. Jeg skal overleve med at det bare er plass til fire, men jeg vil gjerne ha noen andre enn dem som ligger der nå! Er det mulig? Lenke til kommentar
HannibalChopsticks Skrevet 17. juni 2009 Del Skrevet 17. juni 2009 (endret) Jeg har kjøpt meg ny telefon i dag, en Nokia 5800. Gleder meg til å komme skikkelig i gang, men jeg finner ikke ut hvordan jeg skal bytte ut de 4 forhåndsinnstilte snarveiene i ventemodus. Jeg skal overleve med at det bare er plass til fire, men jeg vil gjerne ha noen andre enn dem som ligger der nå! Er det mulig? Det er mulig! :-) Innstillinger -> Personlig -> Startside -> Snarveisfelt/Snarveier :-) Måtte gjøre det for min mor da hun kjøpte den, og har den ikke foran meg nå. Når jeg har mobilen tilgjengelig igjen, skal jeg sjekke opp dersom ikke det var riktig, eller om ingen andre har gitt svar. Endret 17. juni 2009 av DJ_Hidden Lenke til kommentar
j-- Skrevet 17. juni 2009 Del Skrevet 17. juni 2009 På engelsk er det ihvertfall settings -> personal -> home screen -> shortcuts Lenke til kommentar
HannibalChopsticks Skrevet 17. juni 2009 Del Skrevet 17. juni 2009 På engelsk er det ihvertfall settings -> personal -> home screen -> shortcuts Da blir det riktig som jeg sa da Imponerer meg selv med hukommelsen min, hehe Lenke til kommentar
johannaj Skrevet 17. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 17. juni 2009 Fantastisk, tusen takk! Nå fant jeg det med en gang! Og så fant jeg ut at jeg ikke ANER hva jeg bil ha der da, men det er jo bedre enn å ikke kunne forandre det, hehe Lenke til kommentar
Notinuse Skrevet 4. juli 2009 Del Skrevet 4. juli 2009 Takk for tipset, lurte faktisk på dette selv i dag. Men for å slippe lage en tråd til...kan jeg spørre om hvordan jeg skal få til å streame musikk (som alla winamp nett-radio) på realplayer? jeg finner rett og slett ingen adresser å legge til som jeg kan streame fra. Og er det mulig å streame mp3 fra egen pc? Håper på svar, noe av grunnen til jeg kjøpte meg en 5800 Lenke til kommentar
Pop-fiske Skrevet 5. juli 2009 Del Skrevet 5. juli 2009 Har eit spørsmål sjølv. Har ein 5800 med Æ,Ø og Å. Og vil oppgradere software og firmware. Er det fortsatt Æ,Ø og Å I qwerty tastaturet da? Etter oppdateringa.. Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 5. juli 2009 Del Skrevet 5. juli 2009 Sålenge du oppgraderer til en norsk versjon ja Lenke til kommentar
Pop-fiske Skrevet 5. juli 2009 Del Skrevet 5. juli 2009 Veit du om ein norsk versjon ? Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 5. juli 2009 Del Skrevet 5. juli 2009 Bare svarer deg på pm'en her så slipper man at flere kommer og spør om akkurat det samme Veit du om ein norsk versjon av oppdatering til 5800?Og veit du om eg oppdaterar sånne småprogram, so f.eks å få kalkulator med håndkskrift. Det vil ikkje endre norske tastaturet? Og ein ting til. Er firmware småprogram og software mobiloppdatering til heile greia? Masse spørsmål her Last ned Nokia Software updater, den finner automatisk siste tilgjengelige versjon. Kalkulator med håndskrift er et eget program som må lastes ned. Ingenting endrer tastaturet så lenge du husker å velge norsk når du oppdaterer telefonen. Omvendt, Firmware er selve grunnprogrammet til mobilen, uten firmware så vil ikke mobilen din funke. Software er alle slags småprogrammer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå