Gjest JakeCake Skrevet 16. juni 2009 Del Skrevet 16. juni 2009 OK. Det jeg lurte på. La oss si at jeg er gutt og la oss si at jeg driver å spørr ut ei jente. La oss i tillegg si at hun syns veldig synd på ting. Altså at hun ikke sier nei til å date fordi hun ikke vil skuffe meg. Er det mulig? Jeg elsker personligheten hennes men... Jeg har vært ganske så nervøs under datene så de har ikke blitt så bra(ikke så veldig dårlig heller). Så jeg har ikke fått skikkelig vist hvem jeg er. Kan noen være så snill å si at hvis jenter ikke vil møtes, eller bare heller være venner så sier de det eller ikke svarer meldinger, for det skjærer meg i hjerte hvis denne jenta blir med ut uten å fullhjertig ville det. Lenke til kommentar
Wisd0m Skrevet 16. juni 2009 Del Skrevet 16. juni 2009 Er ikke noe fasitsvar her dessverre. Lenke til kommentar
frk_1337 Skrevet 17. juni 2009 Del Skrevet 17. juni 2009 Sant som Wisd0m sier.. det finnes jenter som ikke klarer å si nei på grunn av "medfølelse" og at de ikke vil sette gutten i en kjip situasjon. Evt. for at det ikke skal bli flau stemning etter innbydelsen til date kommer fram. Du ser lett av oppførselen hennes på date'n om hun er oppriktig interessert eller ikke. Et annet tegn kan være at hun ikke svarer på vanlige meldinger. Beste rådet jeg kan gi deg er å be henne med ut/inn på date til et miljø med (det du føler er) trygge omgivelser, og få vist henne hvem du er og hva du har å by på Så ser du ann hennes oppførsel og tar det derfra. Lykke til Lenke til kommentar
Sono Juventino Skrevet 17. juni 2009 Del Skrevet 17. juni 2009 Epic fail... Hvorfor har du lagt så press på hun med å skape en date? Hadde vært så ufattelig mye bedre å bare møte hun på kaffè, gå litt rundt å se i butikker og henge sammen en dag. Nå blir alt så stivt og vanskelig. Et godt tips til neste gang. Lenke til kommentar
Myrstad Skrevet 17. juni 2009 Del Skrevet 17. juni 2009 (endret) Epic fail... Hvorfor har du lagt så press på hun med å skape en date? Hadde vært så ufattelig mye bedre å bare møte hun på kaffè, gå litt rundt å se i butikker og henge sammen en dag. Nå blir alt så stivt og vanskelig. Et godt tips til neste gang. Det er ikke nødvendigvis det er negativt og skape en "date". såfremt du klarer og være kul i en "date" sitvasjon. for vis du er "kul" så vill faktisk jenta gå ut på date med deg å da er det faktisk enklere og få hu på kroken. Selv om det er enklest og bare be dem med og handle klær eller noe. men en date har potensial til og bli så mye bedre syns jeg da. kommer også ann på hva man definerer som en date. Men 1 god huske regel. vis hu kommer på date nr.2 så liker hu deg. å så langt jeg kunne lese hadde det vært flere dater? men husk og gjør noe! ta på hu, kil hu, dytt hu, lur hu. utfordringer er en kul ting, hehe. Endret 17. juni 2009 av Myrstad Lenke til kommentar
Gjest JakeCake Skrevet 17. juni 2009 Del Skrevet 17. juni 2009 Epic fail... Hvorfor har du lagt så press på hun med å skape en date? Hadde vært så ufattelig mye bedre å bare møte hun på kaffè, gå litt rundt å se i butikker og henge sammen en dag. Nå blir alt så stivt og vanskelig. Et godt tips til neste gang. Sant som du sier. Men jeg er ny på dette, viste ikke hva jeg skulle finne på. Men fra nå av skal møtene bli mer casual. Er iværtfal en erfaring rikere Takk for svar alle sammen Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 17. juni 2009 Del Skrevet 17. juni 2009 Hei. Dette forumet tillater gjesteposting, man må ved dette ikke være registrert for å kunne poste her. Vær oppmerksom på at misbruk av muligheten kan medføre suspensjon fra forumet. Krav til å poste ved bruk av gjestefunksjonen er at innleggene er av sensitiv og alvorlig art og at man ønsker å unngå å få slike personopplysninger knyttet til sin person. Ordningen med gjestefunksjon er til for å gi brukere et utvidet tilbud og mulighet til å kunne sikre seg anonymt om temaer som er av sensitiv art, så vær så vennlig å ikke ødelegg dette med useriøse innlegg. Til informasjon er sensitiv personopplysninger i denne sammenheng definert som informasjon om seksuelle forhold og helseforhold. Da tråden er et brudd på regler for bruk av gjesteposting stenges tråden. Reaksjoner på moderering går som alltid via "Personlig Melding". Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg