olti Skrevet 16. juni 2009 Del Skrevet 16. juni 2009 Hei til deg som leser! Jeg har nylig vært på en "September When" konsert i Rogaland, og den var bare helt sjef! Jeg fikk tilbake masse gamle minner fra ungdommen, og når jeg har tenkt på det i ettertid, var det engang for leeenge siden et av mitt favoritt band! :!: Utrolig hvor mange flotte sanger de har! Problemet: Jeg har vanskligheter med å finne teksten til "Getting it" fra plata "Hugger Mugger" på nettet! Ikke misforstå, jeg er ikke noen IT-lettvekter, så jeg har virkelig forsøkt! Jeg har søkt de aller fleste søkemotorer og sang-tekst sider uten å finne noe. Det er et par sider som har de mest kjente sangene av dem, men ikke noe mer. Er bare så frustrerende! Har kjøpt plata på MP3 , men oi, der var ikke noe cover å brette ut lenger! (Vurderer sterkt å gå tilbake til CD!!!) Er det en sjel der ute som har "Hugger Mugger" i hylla si, som muligens kunne delt teksten på "Getting It" med meg? Jeg ville vært for evig takknemlig! Olti Lenke til kommentar
eKreativ Skrevet 17. juni 2009 Del Skrevet 17. juni 2009 (endret) Jeg fant den på spotify, dette er det jeg får ut av den. Det er noen steder jeg er usikker, men jeg tror dette stemmer omtrent. Why do you want me Why do you even care Why do you come to me, baby When I'm not there So now you wanna see me Then why did you say goodbye I thought you left it baby I wonder why I'm getting it It's the same song That we ever had I don't wanna wake up I don't wanna wake up late I thought I gave love to my baby But it was hate But she still wants to see me She still wants to pick me up where I thought I left it baby but it's not dead I'm getting it You are poor But the best things in life is free baby, Belive me Ye, I'm getting it You are strong And I told you not to You will end up alone Need more space Need more time We need more space and time, Time I'm getting it You are me It's the same song That we ever had I'm getting it I get it now Don't explain nothing to me But explain to how Endret 17. juni 2009 av eKreativ Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 17. juni 2009 Del Skrevet 17. juni 2009 (endret) Har den CD'n i bilen, kan se om jeg finner den imorgen. La til litt tekst i eKreativ sin tekst: Why do you want meWhy do you even care Why do you come to me, baby When I'm not there So now you wanna see me Then why did you say goodbye I thought you left it baby I wonder why I'm getting it But you are not It's the same song That we ever had I don't wanna wake up I don't wanna wake up late I thought I gave love to my baby But it was hate But she still wants to see me She still wants to pick me up where I thought I left it baby but it's not dead (there?) I'm getting it (but?)You are poor But the best things in life is (are) free baby, Belive me Ye, I'm getting it You are strong And I told you not to You will end up alone Need more space Need more time We need more space and time, Time Yea, I'm getting it You are me It's the same song That we ever had Yea, I'm getting it I get it now Don't explain nothing to me But explain to me how Jeg tror teksten inni spoileren er så og si helt rett nå. Endret 17. juni 2009 av Ajaco Lenke til kommentar
olti Skrevet 25. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 25. juni 2009 Tusen takk! Kjempe flott at noen tok seg tid til dette! =D Lenke til kommentar
eskiltf Skrevet 30. november 2011 Del Skrevet 30. november 2011 Heisann! Sliter mye med det samme problemet jeg, bare med annen låt; Villain. Noen som sitter på teksthefte/link eller lignende? Vært stas om noen hadde kunne hjulpet. Takk! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå