Like clockwork Skrevet 16. juni 2009 Del Skrevet 16. juni 2009 (endret) Usikker om det er riktig plassering på dette emne, men jeg flirte i hvertfall av artikkelen. VG Utrolig hvor dum man kan være, og i tillegg klage på skadene på egen bil. Endret 18. juni 2009 av JohndoeMAKT Lenke til kommentar
MagnusW Skrevet 16. juni 2009 Del Skrevet 16. juni 2009 - Pumpene var ikke godt nok festet. Er det unnskyldning for at hun ikke tok ut bensinpumpen fra bilen? :!: Og krever oppreisning for skadene på bilen? Lenke til kommentar
Like clockwork Skrevet 16. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 16. juni 2009 - Pumpene var ikke godt nok festet. Er det unnskyldning for at hun ikke tok ut bensinpumpen fra bilen? :!: Og krever oppreisning for skadene på bilen? Ja ikke alle er helt på nett:) Beste er jo uttalelsen: - Det er en stor bulk ved siden av bensinlokket. Jeg syns de kan fylle opp tanken min som takk for tort og svie, sier hun. :!: :!: Lenke til kommentar
Atald Skrevet 16. juni 2009 Del Skrevet 16. juni 2009 Som takk for tort og svie? Det er tydeligvis ikke bare når det kommer til generell logikk kjerringa sliter. Man takker da ikke for tort og svie. Lenke til kommentar
BooBass Skrevet 16. juni 2009 Del Skrevet 16. juni 2009 "Jeg skjønner ikke hvorfor de kom med et brannslukkingsapparat - for jeg så ingen flammer. Jeg er bare forbannet over den bulken de har laget i bilen min" Utrolig!! Lenke til kommentar
ukjentbrukergitt Skrevet 17. juni 2009 Del Skrevet 17. juni 2009 hu dama her er et godt bevis på et generelt uttrykk "kvinnfolk har ikke noe i trafikken å gjøre". er desverre få av det annet kjønn som faktisk kan kjøre bil og alt det innebærer. jeg vil gjette på at hun er amerikaner, for der saksøker de jo for sånt hver dag Lenke til kommentar
V-by Skrevet 17. juni 2009 Del Skrevet 17. juni 2009 det er bare latterlig. Hun må da skjønne det at hun ikke kan kjøre med pumpa i bilen. Hvor dum er hun egentlig? Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 17. juni 2009 Del Skrevet 17. juni 2009 Har opplevd noe liknende på en bensinstasjon hvor jeg jobbet. Da løsnet håndtaket fra slangen, i stedet for at hele pumpa ble med på tur. Trodde det var standard? Lenke til kommentar
Pasient Skrevet 17. juni 2009 Del Skrevet 17. juni 2009 Noen folk skulle raskt og effektivt bare blitt fratatt retten til å leve. Er det mulig? Kjerringa må jo være fullstendig tilbakestående. Lenke til kommentar
grovetussen Skrevet 17. juni 2009 Del Skrevet 17. juni 2009 Haha, damer bak rattet! Lenke til kommentar
Opelduude Skrevet 17. juni 2009 Del Skrevet 17. juni 2009 Hadde jeg klart å prestere noe slikt så hadde jeg lagt meg flat med en gang. Er da ikkeno å krangle for det der, kjerringa må da skjønne at du ikke kan kjøre med slangen i lokket. Noen finnes det virkelig ikke håp for i verden. Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 17. juni 2009 Del Skrevet 17. juni 2009 Hva kan man si? "Ja, man blir jo ikke sint heller, bare veldig veldig skuffet." Lenke til kommentar
NorvegianDad Skrevet 17. juni 2009 Del Skrevet 17. juni 2009 Har opplevd noe liknende på en bensinstasjon hvor jeg jobbet.Da løsnet håndtaket fra slangen, i stedet for at hele pumpa ble med på tur. Trodde det var standard? Burde vært det, utrolig nok er ikke dette et engangstilfelle. Burde nok vært slik at slangen eller håndtaket ryker før pumpefestet. Du kan ikke kalle det der en kvinne en gang, det er et "vesen" som ikke hører til ute blant folk, alle kan være i ørska en dag og gjøre noe ufattelig dumt, men å skylde på andre for sin egen dumskap og i tillegg kreve erstatning..? Synes hun skal betale for hele pumpen + erstatning for tort og svie til pumpeeieren + en liten bot for å være stokk dum! :!: Lenke til kommentar
uskyldig212 Skrevet 17. juni 2009 Del Skrevet 17. juni 2009 heregud leste dene saken for 8 timer siden og ler fremdeles ... helt utrolig. Lenke til kommentar
Zulærn Skrevet 17. juni 2009 Del Skrevet 17. juni 2009 Bilder sier mer enn ord i dette tilfellet. Lenke til kommentar
TheDale Skrevet 17. juni 2009 Del Skrevet 17. juni 2009 Denne dama burde ha tilsyn, for slike folk skulle det ikke vært lov å la løpe ( kjøre ) rundt fritt. Ho er forbanna fordi ho er dum som et brød? Nei vet du faen med hva Lenke til kommentar
aleksanderro Skrevet 17. juni 2009 Del Skrevet 17. juni 2009 Haha, går det virkelig an? :/ Lenke til kommentar
joramo91 Skrevet 17. juni 2009 Del Skrevet 17. juni 2009 SERIØST. Det måtte jo være en hun..... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå