Gå til innhold

[Løst]Rare ett sekunds bilder i film

Carlgutt

Anbefalte innlegg

Satt å så på sunshine (nedlastet) beklage nok, fin film men plutselig begynte det å poppe opp ett sekunds bilder, noe alla fight club. Men bildene virket ikke som de passet i filmen i det hele tatt etter å ha dillet litt fikk jeg endelig tatt bilde av ett men tenkte det kanskje var reklame men virker ikke som det..noen som vet hva det kan være? Var litt skummelt her jeg sitter i mørket ..

post-132384-1245189136_thumb.jpg

Edit: siggen til han ene forum brukkeren gjorde det ikke bedre..

Lurket litt rundt og fant ut at det vist nok heter Subliminal har hørt om lignende konseptet før som jeg sa men kan dette "skade meg" på noen måte som i mareritt osv? Leste at disse Subliminalene var i kino versjonen også av filmen, noen som kan bekrefte?

Endret av Carlgutt
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Dårlig humor og dårlig piratkopi, ikke noe annet.

Si hva man vil om TPB og Mininova. Jeg selv har sluttet å laste ned noe som helst fra slike plasser, nettop grunnet at det finnes for mange falske og dårlige versjoner ute. Det beste er "de lukkede" hvor man må registrere seg eller få invite for å komme inn. Her blir hit n' runners eliminert og majoriteten av det som blir lagt ut er av ekte og god kvalitet.

Lenke til kommentar

Bare hyggelig. :)

De kan heller ikke kalles subliminale, siden de lar seg fange opp bevisst, altså vi merker at de er der (noe vi ikke gjør når en melding bare sendes til underbevisstheten).

Hvorfor de er der? vanskelig å si, for å skape en slags spøkelsesaktig stemning kanskje. Noen mener dette er bra, andre mener det ødela filmen for dem. Jeg mener hvertfall det var litt skremmende når det skjedde. :p

Men nei, det kan neppe skade deg på noen måte. ;)

Endret av Nevnarion
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...