agvg Skrevet 18. juni 2009 Del Skrevet 18. juni 2009 (endret) De er alle opprustet og dette er deler hvor du må skjære ut den gamle og sveise inn en ny, og så er det ofte langt mer rust enn man tror når man først begynner og skjære i bilen. Skal du leie noen til dette blir det fort fryktelig dyrt, mye bedre og heller lete litt lengre og finne en uten rust. Endret 18. juni 2009 av agvg Lenke til kommentar
grovetussen Skrevet 18. juni 2009 Del Skrevet 18. juni 2009 På bildene ser det ut til at det er den vanlige 80-90talls Opel-rusten som har begynt . Når de først har begynt å ruste så går det ikke så lenge før du må bytte begge bakskjermer og kanaler.. Dessuten pleier også elektriske problemer å balle på seg på tidlig 90talls Opel, når det først skjer noe er plutselig alle vindusheisene ødelagt i løpet av en helg (snakker av erfaring). Jeg ville ha sett etter en annen bil hvis du skal ha den lenger enn til EU godkjenningen holder, med mindre du får den vanvittig billig! Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 18. juni 2009 Del Skrevet 18. juni 2009 Noen som vet om Opel sine galvaniserte karroserier duger mot rust forresten? Kjører selv en '98 Astra G, og eneste rust jeg finner er på eksospotta + tilhengerfestet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå