Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hvordan si det på en fin måte.

Gjest Tadegenbolle

Anbefalte innlegg

Gjest Tadegenbolle

Hei

Idag snakket jeg med en jente på skolen, hun er ikke digg, hun er ikke snill.. Men jeg snakket med henne før jeg skulle noe.

Det første jeg merket når jeg kom hjem var det at hun har lagt meg til på msn, facebook osv.

Det virker virkelig som at hun liker meg.. Hun oppfører seg i alle fall sånn..

Jeg har lyst å si til henne at jeg ikke vil ha noe med henne og gjøre, men på en litt fin måte - fordi jeg vet hvordan det er...

"Ta deg en bolle" - Rett og slett en kjapp og barsk måte å si... Ha deg vekk!

Jeg vil få det fram før hun tror vi er "venner" eller mer! ASAP MAO!

Hva syns dere? Kanskje "Ta deg en bolle" blir litt for drøyt?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvorfor vil du ikke være venn med henne? Har hun gjort deg noe galt? Selv om hun ikke er digg som du sier, går det vel an å være venn med henne? Tenk før du handler, du kan kanskje såre henne veldig hvis du sier noe feil. Kanskje hun bare vil være koselig.

Lenke til kommentar

Si det som du forklarte det her i tråden. Altså, at du ikke vet hvordan du skal få sagt det på en måte uten å virke som en ekkel, eller arrogant type, men alikevel ikke ro så mye at du ikke får frem budskapet ditt.

Eventuelt kan du jo sende henne en melding, eller si til hun at du har merket at hun har addet deg på msn, og facebook, og at om hennes intensjoner er å bli kjennt med deg for å skape et eventuelt forhold, så er ikke du interessert i det.

Lykke til.

Geggse: Han sa forøvrig også at hun ikke var snill, er ikke det nok til å ikke ønske en person som venn?

Endret av Ajaco
Lenke til kommentar
Gjest Trådstarter
Hvorfor vil du ikke være venn med henne? Har hun gjort deg noe galt? Selv om hun ikke er digg som du sier, går det vel an å være venn med henne? Tenk før du handler, du kan kanskje såre henne veldig hvis du sier noe feil. Kanskje hun bare vil være koselig.

Hun er bare ekstremt plagsom! Faen så irriterende. Tenk deg at det er en person som du hater så hardt at du knyter nevene bare du hører henne snakke! >.<

Lenke til kommentar
Gjest Trådstarter
Si det som du forklarte det her i tråden. Altså, at du ikke vet hvordan du skal få sagt det på en måte uten å virke som en ekkel, eller arrogant type, men alikevel ikke ro så mye at du ikke får frem budskapet ditt.

Eventuelt kan du jo sende henne en melding, eller si til hun at du har merket at hun har addet deg på msn, og facebook, og at om hennes intensjoner er å bli kjennt med deg for å skape et eventuelt forhold, så er ikke du interessert i det.

Lykke til.

Geggse: Han sa forøvrig også at hun ikke var snill, er ikke det nok til å ikke ønske en person som venn?

Sende melding blir for feigt syns jeg.. Jeg vil gjøre det face to face.. Men har bare snakket med henne idag, så jeg tviler liksom litt hardt på at jeg sårer henne.

Men fra alvor til halvor: Jeg er en snill type som ikke kan gjøre noe for å såre noen! Hovedproblemet mitt er at jeg kanskje har oppført meg litt som at jeg liker henne tilbake, siden det fort kan missforståes på msn. Jeg har nesten hele tiden skrevet ":p" etter noe, som er "Elsker deg" bare i kodeskrift.

Hva kan jeg gjøre ? :S

Lenke til kommentar
Gjest Trådstarter
Du gjør det etter å ha snakket med henne en gang på skolen?

Jeg tror forøvrig å bare gi klare kroppssignaler når du snakker med henne er nok til å vise at du ikke er interessert i henne på noen som helst måte.

Hvordan i all verden kan jeg gi "Klare kroppssignaler" om at jeg ikke vil ha noe med noen å gjøre? :S Som i se en helt annen vei når jeg snakker med henne? Overse henne? :S

Lenke til kommentar
Gjest Trådstarter
Svar kort, virk uinteressert. Vis at du kjeder deg rett og slett.

Helt erlig så har jeg, de siste 50 minuttene vi snakket på msn - bare sotte og jattet:

mhm..

:p..

mm..

Jepp..

Sant..

Osv..

Men hun fortsetter og bable hull i hode på meg >.<

15:00.00 "Brb.."

15:00.01 "Tilbake snart?"

15:00.01 "Haloooo"

15:00.02 "Du der"

15:00.02 "Vet du er der"

Lenke til kommentar

Haha, bare si noe sånn som:

CHILL DA. Jeg driver med litt andre ting, du trenger ikke spamme for at jeg skal se deg :)

Eller noe i den dur :D

Eventuelt kan du jo bare blocke henne, og si at internetten røk. Så går det 2 min, så blir det sms invation, så sier du at du ikke har penger på kortet.

Lenke til kommentar

HAha off, har og opplever fremdeles det samme selv ! :) Jeg lot det bare gå sin tid og var care, så sluttet hun. Sluttet helt å svare på alt av sms, msn osv ! Funket etter hvert, men skjønner om du vil bli kvitt dama asap ;P

Lenke til kommentar
Gjest Trådstarter
Haha, bare si noe sånn som:

CHILL DA. Jeg driver med litt andre ting, du trenger ikke spamme for at jeg skal se deg :)

Eller noe i den dur :D

Eventuelt kan du jo bare blocke henne, og si at internetten røk. Så går det 2 min, så blir det sms invation, så sier du at du ikke har penger på kortet.

Ikke dum du O.o

Logga av MSN klokka 10. Har ikke fått mer enn 70 meldinger, tror hun sover nå :D

Lenke til kommentar

'' hun er ikke snill ''

EDit: Leste hele tråden ;p

Endret av atriC
Lenke til kommentar

Si at du har ett forslag til en lek for henne.

Så ber du henne finne frem penn og papir. Når hun har gjort det sier du at hun bør tegne seg en venn, og gi han et passende navn. Så avslutter du med å si at hun kommer til å trenge en ekstra venn i den næreste tiden fremover. Så blokker du henne.

Lenke til kommentar
Gjest Trådstarter
HAha off, har og opplever fremdeles det samme selv ! :) Jeg lot det bare gå sin tid og var care, så sluttet hun. Sluttet helt å svare på alt av sms, msn osv ! Funket etter hvert, men skjønner om du vil bli kvitt dama asap ;P

Takk gud fort at det er andre der ute som har hatt samme problemet. Men det er snart ferie, jeg begynner på ny skole.. Hun begynner på ny skole. Lettere da. Men har experience med at de kommer face to face siste skoledag og sier rett ut hvor de vil hen. Og de forgje gangene gikk det jo fint - for helt ærlig likte jeg de som kom.. Men denne ganger blir det helt banalt.

Vetta fan hva jeg ville gjort hvis jeg kom siste skoledag bort til en jente jeg likte og sa rett ut hva jeg følte, og jeg hadde fått tilbake "Ta deg en bolle", eller at de bare hadde stokke av!

Lenke til kommentar
Gjest Trådstarter
Si at du har ett forslag til en lek for henne.

Så ber du henne finne frem penn og papir. Når hun har gjort det sier du at hun bør tegne seg en venn, og gi han et passende navn. Så avslutter du med å si at hun kommer til å trenge en ekstra venn i den næreste tiden fremover. Så blokker du henne.

Hehe, vil absolutt vurdere det hvis jeg ikke kommer på noe bedre altså!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...