Spurs Skrevet 16. juni 2009 Del Skrevet 16. juni 2009 Bestemte meg for å børste støv av min steingamle PSP-1000 (den feite) Den har FW 1.50. Noen som kan hjelpe meg med en enkel måte å oppdatere den til siste versjon av Custom Firmware? Lenke til kommentar
Spurs Skrevet 16. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 16. juni 2009 Hva trenger jeg? Kan alt gjøres med software? Eller er de nye FW så beskyttet mot hacking at de krever en form for fysisk modding? (har lest overskriften rundt Pandora batterier, men forstod egentlig ikke hva det var) Lenke til kommentar
Naiits Skrevet 17. juni 2009 Del Skrevet 17. juni 2009 Lurer på akkurat det samme. Har selv den eldste psp'en og vil oppdatere den fra en drittgammel version siden jeg vurderer å kjøpe noe spill til den og se om den fortsatt fungerer Lenke til kommentar
pastortom Skrevet 18. juni 2009 Del Skrevet 18. juni 2009 Til dere begge, for å oppgradere fra 1.5 til 5.0 M33-6 trenger dere først å mellom oppgradere til 3.7 M33. Dette gjøres via å nedlaste M33 pakken for 3.7 samt patche 1.5 med 3.7 for å grunnlegge for 5.0 m33-6 oppdateringen.. Er ganske lenge siden jeg har gjort dette, men det skal finnes guider for dette rundt om på nett.. Men husk, det finnes utallige guider for gammeldagse/utdaterte metoder, som Lumines/GTA libery city, downgraders o.l. som totalt ubrukelige for dere.. Så sørg for å styr unna alt som har med dette å gjøre.. 1.5 var den beste firmwaren i sin tid, da den tillot kjøring av homebrew uten noe spesielt problem, men idag med Dark Alex sin hjelp kan alle psp'er med whatever firmwares kjøre backup spill/homebrew med riktig framgangsmåte.. Ikke stress, og les NØYE igjennom guider før dere oppgraderer til original firmware.. Går dere høyere enn 4.0 i OFW (Original FW) kan dere ikke på egenhånd nedgradere uten å allerede ha en modifisert PSP tilgjengelig for å lage Pandoras batteri på egen hånd.. For mere teknisk hjelp som overgår DIY-guider på nett, send meg en PM.. Lykke til Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå