Gå til innhold

Sende boxen inn til OK.no?


Anbefalte innlegg

Etter å ha lest topic'en om han stakkaren som ikke helt lyktes å sette opp vapochillen sin,der en foreslo at han kunne sende hele greia inn til OK.no of få de til å fikse den,dukket det opp en liten stemme inni hodet mitt. Den stemmen sa" Hey! Grøthue! Du ja! Hva med å sende boxen din inn til OK.no,så kan de "låne" den! De kan klokke den,modde den,whatever de finner på! Bare at de erstatter om hele greia går dukken!"

 

Så jeg valgte å høre på den lille stemmen inne i hodet mitt,men vil lodede stemningen for et sånt stønt først!

Hva syns dere,hadde det vært noe?(vil gjærne at noen av de som jobber på OK.no også kommer med sin mening)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Først og fremst, se siggen min hvor det står "DIY". Det sier vel litt om hva jeg mener ;)

 

Dersom OK.no skulle begynne å overklokke og modde for newbies ville det ført til at færre modda og overklokka selv (vel kanskje ikke det helt store antallet da men moddere og klokkere er det ikke mange av i utgangspunktet) og ikke vært bra for rekruteringa! Overklokking.no må jo ha som mål om å inspirere folk til å modde og klokke, ikke gjøre det for dem.

 

og så var det økonomien da. Det er ikke gratis å modde så de måtte krevd penger for det, og hva om de kommer til å ødelegge noe (og ulykker skjer)? OK.no må betale sier du, vel da vil det ødelegge totalt for andre artikler ettersom penger som normalt kan brukes til artikler må brukes til å erstatte ødelagt utstyr.

Lenke til kommentar

Dette blir dessverre ikke aktuelt. For det første har vi ikke råd til å modde og ta ansvaret for andres maskiner, for det andre har vi ikke tid til å behandle alt vi da ville fått inn. Til tross for at økonomien langt fra er noen dans på roser er det nemlig tida som er det største problemet, og da hjelper det ikke å få tilsendt en masse arbeid.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...