simes Skrevet 7. mai 2003 Del Skrevet 7. mai 2003 Før hadde jeg 256 mb 2100 ddr ram, men så kjøpte jeg to stk TwinMos 512mb 3200 ddr brikker og satt inn og da steg plutselig idle temperaturen fra 52 grader cpu og 32 grader chipset til 63 grader cpu og 43 grader chipset? Rammen kjører på 2100 siden jeg ikke har hovedkort som støtter noe raskere. Har noen noe forslag på hva som er galt? Det er jo sjukt varmt, tør nesten ikke spille noe i frykt for at noe skal bli for varmt. Var oppe i 69 grader etter en halvtime med Morrwind lissom :-? Lenke til kommentar
Sneglen Skrevet 7. mai 2003 Del Skrevet 7. mai 2003 En måte å finne ut av om det er RAM brikkene som gjør at det er varmt er å sette inn den gamle RAM'n og prøve med bare 1 TwinMOS brikke om gangen. Lenke til kommentar
gecho Skrevet 7. mai 2003 Del Skrevet 7. mai 2003 Minnebrikkene skal ikke ha så stor inflytelse ... :wink: Lenke til kommentar
C0bra Skrevet 7. mai 2003 Del Skrevet 7. mai 2003 Om du setter inn ny ram skal det ikke ha noe å si.. Lenke til kommentar
AMDguru1 Skrevet 8. mai 2003 Del Skrevet 8. mai 2003 Rammen skal ikke påvirke varmen så mye, så det må være en annen feil. Lenke til kommentar
Sevenord Skrevet 8. mai 2003 Del Skrevet 8. mai 2003 kanskje du har kommet borti en ledning til en vifte eller.no Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå