Reeve Skrevet 16. juni 2009 Del Skrevet 16. juni 2009 (endret) I dag fikk vi nytt modem fra Telenor, en Zyxzel P-2602HWT-F3. I den anledning lurer jeg på om det er noen måte å nedprioritere all annen trafikk enn spilltrafikk, for eksempel CS. Grunnen til det er at hver gang noen bruker internett til noe så lite som surfing, så lagger jeg i CS. For eksempel hvis en annen i huset laster vg.no, stopper jeg helt opp i spillet i ca. 1 sekund. Dette er fantastisk irriterende og veldig ødeleggende for spillingen. Er det noen måte å hindre dette uten å blokkere denne trafikken? Endret 16. juni 2009 av Zeke 1 Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 19. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 19. juni 2009 Bumper denne jeg. 1 Lenke til kommentar
kjempeblakk Skrevet 23. juni 2009 Del Skrevet 23. juni 2009 Bumper denne jeg. Logg inn på http://10.0.0.138 med admin og blankt passord. Gå til Advanced->QoS->Class Setup. Der kan du enten fjerne regelen som gir HTTP-trafikk prioritet (gaming havner i default-kø, men HTTP (pluss en del annet) har pri), eller du kan lage en ny regel for gaming og gi denne høyere pri enn HTTP... 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå