Gå til innhold
Trenger du skole- eller leksehjelp? Still spørsmål her ×

Problem ved innlogging lånekassen.

Anbefalte innlegg

Heisann. I dag registrerte jeg meg for første gang på www.norge.no og på det vi kaller MinSide og MinID. Registreringen gikk fint med de PIN-kodene jeg hadde fått og alt gikk greit. Etter dette søkte jeg på stipend fra www.lanekassen.no og dette gikk også veldig fint. Problemet er når jeg prøver å logge meg inn på Lånekassen, om dette er riktig så får jeg følgende melding.

"Ingen bruker er registrert med dette fødselsnummeret."

Dette gjør at jeg ikke kan se status og lignende på min søknad. Jeg synes dette er litt merkelig ettersom Lånekassen bruker den offentlige tjenesten MinID. Vet ikke om det er noe jeg gjør galt, men innlogging til MinSide/MinID fungerer fint, men ikke det å komme seg inn på Lånekassen.

Er det noen som vet hva som er galt, eller om jeg eventuelt gjør feil? :dontgetit:

Endret av Tor92
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 1 måned senere...

Bumper denne.

Har et lån der fra skoleåret 08-09. Ikke logget inn siden jeg søkte i rundt august, passordet er selvsagt glemt for lengst. Når jeg tar glemt passord så får jeg samme feilmelding som trådstarter.

Vet om ett par andre som sitter i samme situasjon.

Brukerstøtten er selvsagt en mulighet, jeg liker bare ikke å minne noen på om at jeg skylder dem 50.000, så jeg vil helst vite hva jeg går til først :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...