amiljete Skrevet 16. juni 2009 Del Skrevet 16. juni 2009 Har akkurat installert Windows 7 32-bit på pcen min. Men får ikke lov å installere drivere til skjermkortet mitt. I enhetsbehandling står det: "Windows har stoppet denne enheten fordi den har meldt om problemer. (Kode 43)" Skjermkort: GeForce 9600m gt Har googlet meg ihjel for å finne løsninger men har nå gitt opp. Noen som kan hjelpe meg? Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 16. juni 2009 Del Skrevet 16. juni 2009 Husk å være nøye med å plassere innlegg og tråder i korrekt kategori. Spør en moderator om du er i tvil. Denne tråden var feilpostet og er blitt flyttet til korrekt eller mer passende kategori. Eventuelle reaksjoner på moderering skal gjøres via "Personlig Melding". Lenke til kommentar
Super-ekorn Skrevet 17. juni 2009 Del Skrevet 17. juni 2009 hei jeg vet ikke om dette vil hjelpe, men du kan prøve det som står på disse sidene (hvis du ikke har gjort det): microsoft support noe annet Lenke til kommentar
amiljete Skrevet 17. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 17. juni 2009 Har prøvd dette, men var til ingen hjelp. Lenke til kommentar
Xcited Skrevet 17. juni 2009 Del Skrevet 17. juni 2009 Du får vel velge "oppdater driver" i egenskaper av enheten? Har du prøvd med Vista drivere til skjermkortet? Lenke til kommentar
amiljete Skrevet 17. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 17. juni 2009 Prøvde mange forskjellige drivere fra nvidia sine sider men disse fungerte ikke. Men prøvde meg litt frem og tilbake og så kom jeg på at jeg har jo drivere på den partisjonen som Vista ligger på. Å disse fungerte fint! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå