Gå til innhold

Noen erfaringer med Oslofoto.no?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Er det noen som har handlet fra Oslofoto? Mange interessante produkter og priser, men nettsiden ser ikke helt strøken ut, og jeg er usikker på seriøsiteten.
De er registrert i Brønnøysund, så et snev av seriøsitet har de i hvert fall, og adressen stemmer med opplysningene i Brønnøysundregistrene. Men jeg stiller meg veldig tvilende til at så mange produkter ikke har oppgitt produsent, og generelt at nettsiden er så dårlig. Noe skyldes nok at vedkommende ser ut til å være fotograf, og det ser ikke ut som innehaveren er norsk - derav også den dårlige norsken på hjemmesiden. Jeg ville kanskje tatt en tur til Prinsens gate 2 dersom jeg bodde i Oslo, men ville nok ikke kjøpt noe på nettbutikken...
Lenke til kommentar

Enig i tipset, og det glemte jeg også å skrive. Ettersom jeg bor i Oslo er det uaktuelt å handle noe derifra uten å stikke innom butikken (eller hva som nå måtte befinne seg på den adressen) først, og da fortrinnsvis bruke kontanter. Jeg reagerte også på alle no-brand-merker, og mistenker at det kan dreie seg om store mengder billige kinesiske produkter. Men en del ikke-elektronisk studioutstyr kan nok gjøre jobben selv om det ikke står Profoto e.l. på det også

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...