Frika Bazinga Skrevet 16. juni 2009 Del Skrevet 16. juni 2009 Hei, Jeg lurte på om en der ute kunne laget en lett batfil som gjør at netverkskortet mitt slår seg av og på igjen.. Jeg bruker windows7 og irriterer meg hver gang den går i dvale.. For når den da slår seg på igjen har jeg ikke nettverk. Det hadde vært konge om jeg kunne lagt den til i gjennopptagingen av windows, altså når jeg logger meg inn etter dvale vil denne baten kjøre.. Takk Frik Lenke til kommentar
maedox Skrevet 16. juni 2009 Del Skrevet 16. juni 2009 http://www.wifi-forum.com/wf/showthread.php?t=3215 Lenke til kommentar
Frika Bazinga Skrevet 16. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 16. juni 2009 http://www.wifi-forum.com/wf/showthread.php?t=3215 devcon vil ikke kjøre riktig i Win 7 HardWare ID på nettverkskortet: USB\VID_0BDA&PID_8187&REV_0100 USB\VID_0BDA&PID_8187 Lenke til kommentar
maedox Skrevet 17. juni 2009 Del Skrevet 17. juni 2009 Kjører du Win 7 64-bit kan det være problemet, for jeg får ikke brukt det her heller. Har du 32-bits-versjonen bruker du: devcon restart =net @PCI* Lenke til kommentar
Frika Bazinga Skrevet 17. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 17. juni 2009 Kjører du Win 7 64-bit kan det være problemet, for jeg får ikke brukt det her heller. Har du 32-bits-versjonen bruker du: devcon restart =net @PCI* kjører 32bits men =net @ PCI det virker jo litt pussig når det går på USB Hardware ID'en... er du ikke enig? Lenke til kommentar
maedox Skrevet 18. juni 2009 Del Skrevet 18. juni 2009 Jo, du sier noe der. Det er mulig det går å bare bytte ut @PCI* med @USB* da. Er det ikke plugga i en USB-port? Lenke til kommentar
brgr Skrevet 22. juni 2009 Del Skrevet 22. juni 2009 Kan muligens prøve deg på en NETSH? DisEnWir.bat NETSH INTERFACE SET INTERFACE "Navn på nettverkstilkobling" DISABLED NETSH INTERFACE SET INTERFACE "Navn på nettverkstilkobling" ENABLED Om dette er bra nok det får du heller svare på selv. Navn på nettverkstilkobling får du når du er inne på Windows nettverks- og delingssenter. På høyre side under "kartet" så står det tilkoblinger. Der står navnet på tilkoblingen. Hos meg står det Wireless Network Connection Da skriver jeg dette inn i kommandoen der det står "Navn på nettverkstilkobling" med gåseøynene! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå