person Skrevet 16. juni 2009 Del Skrevet 16. juni 2009 jeg trenger en bra håndholdt GPS som dekker områdene nord norge/sverige/finland, og nordøst-russland... dette virker visst som en sjeldenhet jeg kjøpte jo selvfølgelig i min nybegynner-naivitet en garmin oregon 300. meget skuffet: tettstedet mitt er på feil side av elva, alle sideelvene er borte, og halvparten av veiene mangler og ellers ingenting som kjennetegner naturen i finnmark og rundt. men den store touch-screen'en er jo veldig flott! ikke at en stor skjerm hjelper så mye når alt på den er feil. hjelp! Lenke til kommentar
asbhegge Skrevet 16. juni 2009 Del Skrevet 16. juni 2009 Du nevner ikke hvilke kart du har på den?? Du kunne jo lagt ved et skjermbilde av kart hvor veier ikke er på kartet, slik at vi kunne sammenlignet. Lenke til kommentar
lordmyrland Skrevet 19. juni 2009 Del Skrevet 19. juni 2009 Er det topografisk kart du skal ha? I tilfelle har ELFA i Sandakerveien i Oslo kart for hele Norge og resten av skandinavia. Litt usikker på om de har for Russland. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå